Jump to content

Friendly Fire?


Jimarw

Recommended Posts

Blir det ngt "Friendly Fire" i Linköping i år?Minns att jag har sett en annons om det ngnstans inför förra tillfället men senilitet har slagit till så jag vet inte om det gick på hösten eller våren. Vet ngn ngt? Vill minnas att de tom hade en turnering i TCS förra ggn, blir det repris på den?

 

Jimmy Engren

Växjö

Link to comment
Share on other sites

Mattias som arrangerade hela spelkonventet har bekräftat att det blir av. Jag, som arrangerade ASL-turneringen förra året kommer även att göra det i år. Så, någon gång i början av september blir turneringen av! Exakt datum är dock inte bestämt, dock inte på samma datum som finnarna har sin turnering.

 

Men... det är låååångt kvar till nästa höst, eller hur?

Link to comment
Share on other sites

Visst är det långt kvar, men det gäller att börja bearbeta nyckelpersoner på hemmaplan i god tid om det skall bli ngt. :)

 

 

 

hälsningar

 

Jimmy Engren

Växjö

 

P.s. Hur skaffar man en bild, som många har på forumet, av en single man counter till sina meddelanden?

 

d.s.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lite saker om ASL turneringen under Friendly Fire.

 

Turneringen kommer att vara i 4 rundor. En av dessa kommer att vara fyra av klassen "mini"-scenarion. Två rundor kommer att vara 4,5-5 timmars rundor; scenarion i "köpenhamns"-storlek. En runda (sista) kommer att lång - 6 timmars.

 

Förra året var vi bara 6 deltagare, jag betvivlar inte att vi i år kommer att vara minst mellan 9-16 st. Jamenar, hur många av er visste om Friendly Fire förra året???

 

Scenarion som är med kommer att variera mellan Klassiska, hemmagjorda, third part (hemmagjorda likaså) och nya (förhoppningsvis hinner Armies of Oblivion komma ut). Allt i en blandning så att så många som möjligt blir så nöjda som det bara går. Mer info kommer senare.

 

Anmälningsavgiften till den specifika ASL-turneringen blir minimal. Mer senare! B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...