Jump to content

ASL aktivitet 2004


ON TOP ASL

Hur många scenarios har du hunnit med?  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hello!

Aktiviteten på ASL sägs ju vara den högsta på flera år, efter Starter Kit's etc...

 

Själv höll jag på att sluta med ASL i början av året för att ta upp min slumrande schack-karriär. Men efter ett besök på ASO blev det ju livat igen och detta har sannerligen varit mitt mest ASL-aktiga år.

 

Well, förutom att designa scenarios, diskutera regler, sortera brickor, hänga runt på div. forums, köpa moduler, ägna sig åt "counter-clipping" samt finna fram pincetter i olika butiker så kan man ju spela ASL också! :D

Därför kommer en liten poll på antal spelade scenarios nu när vi klivit in i december, hur högt på listan kommer du?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal man regne CG-scenarier? Hvis det er noe det siste året eller så skal huskes for i asl-sammenheng her oppe i Trondheim, så er det nok de tre CG'ene Lars Petter, Bjørnar og jag har sparket i gang i løpet av det siste året (cirka). Vi har spilt Peiper I, ABtF og holder nå på med RB.

 

For min egen del plukket jeg opp terningene igjen i september i fjor etter en pause på 4-5 år, artig at det skjer såpass mye på nettet, i tillegg til i Oslo. Håper du fortsetter ditt glimrende opplegg neste år også Ola, jeg vil definitivt forsvare jumboplassen. Lykke til med siste runde, vinner du kan jeg jo slå meg på brystet med at jeg banket vinneren sønder og sammen i et scenario han attpåtil hadde laget selv (utenom konkurranse da, riktignok...) :D:lol::D

 

Torgeir

Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal man regne CG-scenarier?

Scenarios som scenarios annars kolla den andra "pollen"!

vinner du kan jeg jo slå meg på brystet med at jeg banket vinneren sønder og sammen i et scenario han attpåtil hadde laget selv (utenom konkurranse da, riktignok...)

Aaagh, och du låg på sista plats, hade förträngt den! :lol:

Edited by ON TOP ASL
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...