ON TOP ASL Posted May 16, 2021 Report Share Posted May 16, 2021 Hej ASL bröder! Efter lång tid är nu mitt tågspel uppe till försäljning på Kickstarter (tillag med Australien), jättekul naturligtvis och redan är det 700 spel beställda! 😀 Kickstarter Så finns det en Preview video av spelet på Youtube där två gubbar i USA sitter och spelar /analyserar. Youtube Mycket nöjd, glad och stolt med designen på detta spelet! 🙂 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted October 7, 2022 Author Report Share Posted October 7, 2022 Hej 🙂 I somras så damp det ned ett paket med mitt spel /Expansion "Railways of Sweden". Detta efter en lyckad Kickstarter kampanj. Mkt roligt och jag är stolt o nöjd över hur spelet blev i färdig produkt. Hittills har det sålt strax över 1500 kopior worldwide (totalt har det printats 2000st spel). Nu finns det även att köpa i Sverige hos Alphaspel https://alphaspel.se/491-bradspel/161417-railways-of-sweden 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ON TOP ASL Posted October 7, 2022 Author Report Share Posted October 7, 2022 Komponenter 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts