Jump to content

Delta i Stews Replay


Stef

Recommended Posts

Hej alla!

Jag är i kontakt med Stew som kör Youtube-kanalen Stews Replay. Stew är lite ”uppkäftig” (det finns andra, eller hur?-- 😊..) men han är en ganska trevlig kille och han har publicerat en del bra digital content, även om det handlar mer om SK än om ASL just nu.

Jag spelade ett VASL scenario från Swedish Volunteer med honom (SV1 Ten Ton Tank), blev väldigt roligt, och han lade ut videon på nätet. Kan inte säga att jag rekommenderar att titta på detta, det går väldigt långsamt, men det hände massor i detta otroligt bra scenario.

Tanken med dessa videos är att spela ASL ”på riktigt” men med ett lärande syfte. Diskutera både taktiker och reglerna, samtidigt som man försöker vinna.  Idealt vill man vara flera runt "VASL-bordet", två som spelar och andra som kommenterar till exempel (precis som i videon vi spelade). Jag vet att det finns en hel del skeptiker gällande VASL och Youtube content, och jag förstår dem, men i dessa tider av ”social distancing” är det lite kul att testa sådant.

Min fråga är om någon eller några här skulle vara intresserade av att delta i dessa videos. Det hade varit kul att ha lite mer ”international” touch på dessa digitala kanaler. Om någon skulle vara intresserad, kommentera gärna här eller skicka mig något meddelande!

  • Thumbs up 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...