Jump to content

Tårta till oss!


carlsson

Recommended Posts

I går blev vi 100 medlemmar!

 

Så jag har bakat en stor, virtuell, tårta som alla härmed får smaka av! Hoppas den är god. Öl står till höger!

 

 

Grattis helt enkelt, det är kul att det finns liv i Sveriges ASL-värld! (vore väl konstigt annars med tanke på hur tuffa svenskarna är i turneringar)

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Jasså, jag kan inte minnas att det fanns någon turnering som drog så många deltagare som Stockholmsturneringen gjorde i år (dessutom från flera andra länder).

 

inte heller att så många speldagar arrangerades runt om överallt eller att högvis med svenskar gav sig iväg till Danmark, Holland och USA för att spela turneringar.

Link to comment
Share on other sites

Kanske jag bara är nostalgisk! :rolleyes:

Hursomhelst så var det i alla fall förvånande att i en sådan lite avkrok som Rättvik fanns 8 st ASL spelare, så det var mer eller mindre ASL varje dag...

Dessutom ryktades det om ASL spelare i Mora, men på den tiden var det ingen som hade bil så det blev aldrig ens av att åka de 4 milen till Mora för att spela med andra!!!!!

 

Och det var definitivt ingen som åkte till turneringar. :unsure:

 

Tror det poppade upp spel-föreningar över hela landet, med fasansfulla artiklar i lokapressen om D&D, Boardgames, Black Sabbath och Rollspel. Föräldrar var mycket tveksamma. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tack ifrån medlem 101.

 

Trevligt att hitta en samlingsplats för svenska ASL-spelare.

Namnen som dyker upp i detta forum har man ju annars bara stött på sporadiskt på div. andra web-platser.

Kul att ASL lever och engagerar.

Någon som har pejl på hur personer hittar hit ? Själv följde jag en länk ifrån Consimworld/ASL.

Link to comment
Share on other sites

Tack ifrån medlem 101.

 

Trevligt att hitta en samlingsplats för svenska ASL-spelare.

Namnen som dyker upp i detta forum har man ju annars bara stött på sporadiskt på div. andra web-platser.

Kul att ASL lever och engagerar.

Någon som har pejl på hur personer hittar hit ? Själv följde jag en länk ifrån Consimworld/ASL.

Dom har hört ryktet att Andreas bjuder på öl och tårta förstårs. :D:D

 

Det är bara att sprida informationen så mycket som möjligt.

Jag registerade www.aslsweden.com på www.socalasl.com precis.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...