Jerry Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 ajajajaj..................... drog igång red barricades efter en nästan två år lång ASL-torka (skall bara vara bisittare, spelar egentligen 1914 twilight in the east) o det dök genast upp en fråga Kan även en strv ksp (BMG CMG AAMG) skjuta long range dvs upp till dubbla räckvidden ?? /en som fått ASL-torka i huvudet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klas Malmström Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 28, 2017 Report Share Posted March 28, 2017 Jerry – Det är för att du inte kommer och hålsar på oss i Borås när vi har coola och trevliga events! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 29, 2017 Author Report Share Posted March 29, 2017 Jag vet detta men tiden finns inte längre sen det blev barnbarn o skilsmäsorr o barnpassningar hit o dit.Skall propagera för att någon av dom övriga som spelar RB o som är singlar skall ta sig iväg. Fattar inte varför jag hela tiden trott att dom endast kan skjuta sin normala räckvidd............................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlsson Posted March 29, 2017 Report Share Posted March 29, 2017 Tro mig, jag vet PRECIS hur det är! Livet är som en stor böld, och har du otur får du den i rö*en... Ta det lugnt, och så hoppas jag vi ses framöver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 30, 2017 Author Report Share Posted March 30, 2017 Tack broder...Jag skall ta mig till Borås , jag vill absolut , minns fortfarande min enda asl-resa dit med ljus i sinnet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaloman Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 Du är inte ensam om att missa det här! HIttade själv det "knepet" genom att läsa nybörjartrådar på BGG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts