Jump to content

ASL-dagar 2015


carlsson

Recommended Posts

 

Då är det äntligen uppbokat ett gäng med ASL-dagar i Borås!

 

11 April

30 Maj
18 Juli
15 Augusti
12 September
17 Oktober
5 December
Se mer här, och prova gärna funktionen med delad kalender: http://www.aslsweden.com/asl-dagar_i_boras.html

 

 

Hej,

 

jag tänkte att kommer the 11 April - nån som är sugen att spela (dock inte sådant stor scen som senast mot Andreas C - det tar tyvärr för lång tid för att spela på en dag)? Förslag på scenarios är:

 

VotG#11 "A Dangerous Possibility"

VotG#13 "Escape from Komosol Park"

 

Men jag är även öppet för andra förslag - na vad tycker ni - any takers?

 

MvH/Tysken

Edited by Tysken
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag kommer i alla fall, så om inte annat kan du och jag köra något av ovanstående? VotG är ju kul!

 

OK - då syns vi i morgon klockan 11:00 - jag måste dock avvika 18:00h - men tiden bör vara OK för ett scenario - speciellt ett av ovan (tex VotG #11).

 

Se framemot att lira i morgon - har som mål att spela minst 10 scens i år och är redan på 5 (6 med i morgon) - på väg tillbaka till "ASL fronten".

 

 

//Tysken

Link to comment
Share on other sites

Det blir tufft för mig att hinna i morgon, så Tomas (Brain) spelar mot dig istället. Enjoy!

Tomas & jag spelade - kanon-kul scenario som gick fram och tillbaka med några bra sniperinsatser (Zaitsev), samt tyskarna att bli hårdare & hårdare - en höjdpunkt var en CC tysk 7-0 mot rysk 1-4-9. En annan 6,6 för ryska 9-2 ledaren med 2 stycken 458. På tysk sida är nog cower MMG och bruten 548 på FPF en stor händelse. Kul scenario med mycket "återspelvärde" (VotG11).

 

//Tysken

Edited by Tysken
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Då är det äntligen uppbokat ett gäng med ASL-dagar i Borås!

 

11 April

30 Maj

18 Juli

15 Augusti

12 September

17 Oktober

5 December

 

Se mer här, och prova gärna funktionen med delad kalender: http://www.aslsweden.com/asl-dagar_i_boras.html

Hej,

Jag tänkte att planera för nästa ASL dag i September i Borås - finns det nån som är sugen på att spela - dvs kommer speldagen bli av med tanke på FrF veckan innan.

 

//Tysken

Link to comment
Share on other sites

Den blir av!

Nu börjar vi ju få upp ett bra tempo. :)

Kanon - jag är öppet för förslag - jag har inte tillgång just nu till mina ASL prylar mera än regelpärm och HOB/FrF scenario pärmen eftersom allt är nerpackat för tillfället.

 

//Tysken

Edited by Tysken
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...