Jump to content

SL-ASL hög säljes


dalmas

Recommended Posts

Har en hög med SL-ASL-spel som jag inte använt på mer än tio år. Då min spelkompis flyttade från stan. Är osäker på pris, men hör av er så kan vi säkert komma överens.

 

Spelen är i princip kompletta. Vissa enheter kan saknas. De är också blandade med varandra.

 

SL

SL - GI -anvil of...

SL - Cross of Iron

SL - Crescendo of doom

 

ASL - regler

ASL - Beyond valour

ASL - Partisans

ASL - Yanks

ASL - Paratrooper

 

Reglerna säljs endast i klump.

Link to comment
Share on other sites

Har en hög med SL-ASL-spel som jag inte använt på mer än tio år.

Då är det dags att damma av spelen istället för att sälja!

Det finns minst 1 ivrig ASL spelare i Dalarna, Janne Thörne i Insjön.

 

Det är väl roligare än att få lite småpengar?

 

flyttade från stan

Kan ju bara vara Borlänge, Falun eller Mora typ?

Link to comment
Share on other sites

Har inte tid att spela ASL sedan vi fick villa och barn.

Det tror du bara :rolleyes:

Har själv samma situation, tvillingar på 5 år (grabbar=pust). Så nu spelar jag mest turneringsscenarios, på kvällarna spelstarter kl 20:00 och så.

 

Tror även att Janne är så desperat efter spelare i dalarna att han gärna kör länet runt dvs ingen restid för dig. :D

Link to comment
Share on other sites

Hej Flickor och Dalmas

 

Kan inte annat än sekundera Olas förslag, behåll grejerna och försök få kontakt med Jan.

Jag har full förståelse för att det kan kännas tungt med barn och hus och massor med saker att göra men någon gång ibland kan man klämma in ett parti och dessutom kommer både barn och villa att så småningom inte att vara så beroende av dig och din tid, vad skall du göra då ?

Jag är övertygad om att de flesta på det här forumet fortfarande finns till och gladeligen åker runt i landet för att spela ASL mot kända och okända ASL-spelare.

Själv tar jag gärna en tur upp till Dalarna och kör ett parti om du kan hitta en ledig kväll någon dag.

Link to comment
Share on other sites

Tror även att Janne är så desperat efter spelare i dalarna att han gärna kör länet runt dvs ingen restid för dig.

 

Så sant, så sant!!!! :huh:

 

 

Nu är det så att jag spelar hellre Golf än ASL. Dessutom anser jag att dataspel som CC och SP mer än väl tillgodoser mina behov.

 

Då kan du väl skippa golfen och titta på PGA Touren på TV, för att

tillgodose det behovet!! :D:D:D:D:lol:

 

Är det så att du efter eventuell försäljning, får ett återfall!!!

 

Så har jag "prylar" så vi kan spela!

Edited by janken_64
Link to comment
Share on other sites

"Hej, jag är en kille på dryga 30-år som tänkt begå självmord, och därför vill jag sälja min ASL-samling och ge pengarna till välgörande ändamål."

 

Det är lite så det känns när en ASL-spelare vill sluta. Visst, det finns säkert en spelare som skulle behöva dina grejer, men chansen att du inte slutar definitivt känns liksom viktigare.

 

Det är 1st Edition av reglerna, vilket sänker deras värde betydligt. I övrigt är det ju finfina grejer.

 

Janus

Link to comment
Share on other sites

Litet sug har infunnit sig efter att ha kikat runt här.

Se där :D

 

Kan man leta motståndare här då?

Skulle nog föreslå att du "hookar" upp med Janken 64. Eftersom du är bosatt i W-län är det inte enkelt att få till en "helt apropå" spelning med andra här på forumet.

 

"Helt apropå" spelningar är antagligen det som det oftast finns möjligheter till i vår familjesituation (barn, hus etc etc...). Janne kan nog ställa upp på kort varsel också. Välkommen tillbaka. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...