Jump to content

Stockholm ASL Tournament 2013 - 10-12 Maj

CTABKA
 Share

Recommended Posts

välkommen till den elfte årliga sammankomsten som inträffar i maj månad på skolan Gymnasiumskolan Metapontum - översta våningen av det stora huset (byggt 1904-05) totalrenoveringen är snart klar, de flesta av oss kommer att sova över på skolan, kommer du långväga så kan jag låna ut sovmaddraser och dylikt - säg till i förväg begränsat antal kan lånas ut, finns många rum att sova i så chansen att få sova ostört är stor.

- Scenario selektionen påbörjades i våras och temat kommer vara i Europa med Amerikaner mot Tyskar

ADRESS: Metapontum Gymnasium, Långbroparken (Stora Mans väg 11C). Ligger i mitten av en grönskande vacker park nära till bra restauranger och vanliga snabbmatställen även vanliga mataffärer finns tillgängliga där snask och annat kan inhandlas.

Från Centrala tågstationen (T-centralen) så tar man tuben mot Fruängen, tågfärden tar 19 minuter och är slutstationen med endast en utgång och där tar det ca 10 minuter att gå (fråga efter vägen, de allra flesta vet var parken ligger). Parkering i närheten av skolan är möjligt utan att behöva erlägga någon avgift.

Scenario-packet, postavgifter, frukost (lördag & söndag), kaffe/te, priser, etc. täcks upp av turneringsavgiften på 200 kr.

Dörrarna öppnas senast kl. 12:00 (oftast lite tidigare 11:00-11:30) på fredagen, turneringen börjar en timme senare kl. 13:00 och avslutas kl. 14:00 på söndag.

Viktigt: för att delta sänd mig en elektronisk post för anmälan senast den 1:a Maj, frågor och undringar kan också sändas till mig, använd helst mitt hotmail konto: melkerfalk@hotmail.com

Om du kommer en dag innan turneringen börjar så är du välkommen att sova över hemma hos mig.

bästa hälsningar

Melvin Falk

Edited by CTABKA