Jump to content

ASL Kickoff 2013


carlsson

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Det nya datumet kan funka för mig.

 

Jag har designat lite nya scenarion, som provspelas lite just nu. Så för dem som inte vill träna inför Köpenhamn så kommer jag ha ett stort 2mot2 scenario med massor av Fog of War. Om jag hinner, och intresse finns, kanske jag designar om en nån av mina andra så även det kan spelas "hemligt", dvs att spelarna har olika scenario sheets med begränsad info.

 

 

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Har precis bokat tågbiljett med ankomst till Borås lördag 2/2 kl.9.57. För spel lör-sön.

Ville bara höra lite om hur uppslutningen till evenemanget ser ut.

Samtidigt ville jag också passa på att fråga om det finns någon som har lust att köra ett lite större scenario som spelas hela lördagen.

 

Mvh

Lars

Link to comment
Share on other sites

Jag kan tänka mig köra ett mastodontscenario om ingen annan vågar!

 

Great :) !

Vi kan väl ta en mailkontakt angående scenarioval. Har sneglat på HASL men är öppen för förslag.

 

Hämtning på station, ja tack gärna.

 

/Lars

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej,

 

tack för en bra lördag - fick med mig FRF#2 som jag saknade, spelade 1 scenario mot Robert (Stugs of War) & träffade en del folk som jag inte har sett på flera år - kul :). Stugs of War är rätt storlek på scenario om man bara har lite tid, samt att det är inte så enkelt som det ser ut.

 

//Andreas

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nu när jag fått tummen ur och skaffat mig ett medlemskap här vill jag också passa på att tacka för en lyckad träff! Jag var en av de två rookiesarna som dök upp under lördagen. Vi har båda fastnat djupt och är nu sakta men säkert på väg över till det fulla regelsystemet från SK #1.

 

Det blir definitivt favorit i repris nästa år om kick-offen blir av då med! Förhoppningsvis lyckas vi även ta oss till någon av de månatliga spelträffarna i Borås innan dess.

 

Ha det gott!

 

/Magnus

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...