Jump to content

Supporting Fire 2012, 7-9 September i Borås


carlsson

Recommended Posts

Vi är stolta över att presentera Supporing Fire 2012 - Ett krigssspelskonvent med ASL-turnering på Spelföreningen Armagedon i Borås den 7-9 September 2012!

 

För mer info och anmälan, se http://www.supportingfire.com/

Är det meningen att jag skall få ett mail med innehållet nedan när jag anmäler mig?

 

ASL_tournament: on

Sleep@Armagedon: on

Food: on

Food_Saturday: on

Link to comment
Share on other sites

Är det meningen att jag skall få ett mail med innehållet nedan när jag anmäler mig?

 

ASL_tournament: on

Sleep@Armagedon: on

Food: on

Food_Saturday: on

 

Nej, det är det inte. Har satt upp det med svar även till avsändaren, men så ska det ju inte vara.

 

Tack för inputen, fixar. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Jag har en liten fråga om lottningen i rond 1.

 

Jag antar att syftet med att dela fältet i två och sedan lotta dem på övre halvan inbördes är avsett att leda till en mjukstart för lågrankade.

 

Men har upphovsmannen till det systemet noterat att alla orankade (dvs antagligen de grönaste av alla) hamnar på övre halvan?

 

/Erik

Link to comment
Share on other sites

Også rigtig mange tak fra os fire fra København - det var en rigtig god weekend, fint spille lokale, gode scenarier - nogle lidt store, men interessante.

Meget afslappende ikke at kende scenarierne på forhånd. Håber at i arrangerer en lignende turnering næste år.

 

venlig hilsen

 

Michael H-L

Link to comment
Share on other sites

Også rigtig mange tak fra os fire fra København - det var en rigtig god weekend, fint spille lokale, gode scenarier - nogle lidt store, men interessante.

Meget afslappende ikke at kende scenarierne på forhånd. Håber at i arrangerer en lignende turnering næste år.

 

venlig hilsen

 

Michael H-L

 

 

 

Ja detta var jättekul, mer sånt. Riktigt bra arrangemang!

 

Mysiga lokaler var det också.

 

Jag tycker dessutom att det var kul att några spelare hävdade sig bättre än de brukar göra när scenariona varit ute i förväg.

 

Vi ses igen nästa gång!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hi everybody!

 

Thanks for a great weekend back in September. Congratulations to Mr Hastrup for the 1st place - well played!

 

Supporting Fire will be back in 2013, and we are currently planning for this. We really like the blind round system, and we have some nice ideas for even better implementation of this.

Please declare your opinions about time and other matters on ASL Sweden: http://forum.aslsweden.com//index.php?showtopic=2911.

 

Here are the final standings:

1. Michael Hastrup-Leth, 5-0 = 15p

2. Martin Svärd, 4-1 = 13p

3. Stefan Nilsson, 3-1-1 = 12p

4. Bo Siemsen, 3-2 =11p

5. Martin Kristensen, 3-2, 11p

6. Tomas Davidsson, 3-2, 11p

7. Mattias Bergwall, 3-2, 11p

8. Stefan Fidler, 3-2, 11p

9. Henrik Sannesson, 2-1-2, 10p

10. Andreas Larsson, 2-1-2, 10p

11. Håkan Isaksson, 2-1-2, 10p

12. Erik Leander, 3-1, 10p

13. Keld Hjortskov, 2-3, 9p

14. Göran Andersson, 2-3, 9p

15. Janusz Maxe, 2-2, 8p

16. Anders Olsson, 1-1-3, 8p

17. Klas Malmström, 2-2, 8p

18. Mikael Ahl, 1-1-3, 8p

19. Morten Hjelme, 1-4, 7p

20. Mattas Dagerhäll, 0-5, 5p

21. Sean Morris, 1-1, 4p

22. Fredrik Ewers, 0-3, 3p

 

 

At the closing ceremony I forgot to thank all the organizers that where responsible for the rounds. Without you, Supporting Fire 2012 would never have happened. Thanks to Mattias Bergwall, Martin Svärd, Janusz Maxe, Håkan Isaksson and Klas Malmström!

 

 

Hope to see you all soon!

 

Roll low,

Andreas Carlsson

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...