Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ASL Sweden Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Hallå

Har ni inget annat för er i morgon kväll 16/3 så kan ni ju alltid se när jag pratar ASL med Richard Sjöberg i postkodmiljonären (inte så mycket men iallafall), åsså svarar jag på lite frågor.

Anders

Ja, Carlsson, du har väl bullat upp på Trojan games för att möta den boom som detta medför. ;)

• Author

Allt vårt ASL snack hade de klippt bort, så det blev tyvärr inte så mycket reklam.

Anders

Hade fullt upp med barnläggning i kväll så jag kikade precis på avsnittet på TV4Play (http://www.tv4play.se/noje/postkodmiljonaren?title=postkodmiljonaren_del_21&videoid=2171351).

"Simon och Ekarna" på fjärde frågan!??? Är det ens nån som har hört talas om den filmen? :blink:

Nu måste jag ställa en fråga som jag funderat på: När man ringer en kompis; Sitter han då i rummet bredvid? Om inte, varför sitter han inte framför en dator?

Bra jobbat iallafall! Lika kall som under ett ASL-parti! :D

Fortsätter det nästa fredag eller i morrn?

• Author

Hade fullt upp med barnläggning i kväll så jag kikade precis på avsnittet på TV4Play (http://www.tv4play.se/noje/postkodmiljonaren?title=postkodmiljonaren_del_21&videoid=2171351).

"Simon och Ekarna" på fjärde frågan!??? Är det ens nån som har hört talas om den filmen? :blink:

Nu måste jag ställa en fråga som jag funderat på: När man ringer en kompis; Sitter han då i rummet bredvid? Om inte, varför sitter han inte framför en dator?

Bra jobbat iallafall! Lika kall som under ett ASL-parti! :D

Fortsätter det nästa fredag eller i morrn?

I morgon fortsätter det, jag var själv livlina för några månader sedan. Mitt i jobbet ringer Richard Sjöberg och frågar " Vad hette Central Afrikanska Republikens diktator i början på 70 talet?" var inte helt lätt att få fram det på 30 sekunder. ( Han hette Bokassa). Livlina är inihelvete svårt att vara, speciellt eftersom man kan sätta sin kompis som ska svara på pottkanten om man inte ger rätt svar.

Anders

Snygg räddning på filmfrågan. Spännande att se hur det går. :)

Nu har jag två vänner som är nationella mediakändisar: Björn Westling i Vem vet mest och Anders Olsson i Postkodmiljonären.

Har jag verkligen spridit så mycket kunskap omkring mig? :D

• Author

Tack så mycket, nu har man råd att åka på någon trevlig SMB resa.

Hallå

Har ni inget annat för er i morgon kväll 16/3 så kan ni ju alltid se när jag pratar ASL med Richard Sjöberg i postkodmiljonären (inte så mycket men iallafall), åsså svarar jag på lite frågor.

Anders

Kyligt agerat i TV-rutan....grattis! :)

Tack så mycket, nu har man råd att åka på någon trevlig SMB resa.

Är det "den lilla happeningen med familjen" som det står om i Nerikes Allehanda? Eller hade du tänkt ta dom till aslok?

• Author

Är det "den lilla happeningen med familjen" som det står om i Nerikes Allehanda? Eller hade du tänkt ta dom till aslok?

Tror nog att familjen skulle ha lite klagomål på en sån resa, men det är klart; några gigantiska "shopping malls" i närheten kanske skulle få dom på andra tankar. När man lever med enbart kvinnor så finns det andra prioriteringar än ASL. :)