Jump to content

ASL + postkodmiljonären


ago

Recommended Posts

Hallå

 

Har ni inget annat för er i morgon kväll 16/3 så kan ni ju alltid se när jag pratar ASL med Richard Sjöberg i postkodmiljonären (inte så mycket men iallafall), åsså svarar jag på lite frågor.

 

Anders

Link to comment
Share on other sites

Hade fullt upp med barnläggning i kväll så jag kikade precis på avsnittet på TV4Play (http://www.tv4play.se/noje/postkodmiljonaren?title=postkodmiljonaren_del_21&videoid=2171351).

 

"Simon och Ekarna" på fjärde frågan!??? Är det ens nån som har hört talas om den filmen? :blink:

 

Nu måste jag ställa en fråga som jag funderat på: När man ringer en kompis; Sitter han då i rummet bredvid? Om inte, varför sitter han inte framför en dator?

 

 

Bra jobbat iallafall! Lika kall som under ett ASL-parti! :D

 

Fortsätter det nästa fredag eller i morrn?

Link to comment
Share on other sites

Hade fullt upp med barnläggning i kväll så jag kikade precis på avsnittet på TV4Play (http://www.tv4play.se/noje/postkodmiljonaren?title=postkodmiljonaren_del_21&videoid=2171351).

 

"Simon och Ekarna" på fjärde frågan!??? Är det ens nån som har hört talas om den filmen? :blink:

 

Nu måste jag ställa en fråga som jag funderat på: När man ringer en kompis; Sitter han då i rummet bredvid? Om inte, varför sitter han inte framför en dator?

 

 

Bra jobbat iallafall! Lika kall som under ett ASL-parti! :D

 

Fortsätter det nästa fredag eller i morrn?

I morgon fortsätter det, jag var själv livlina för några månader sedan. Mitt i jobbet ringer Richard Sjöberg och frågar " Vad hette Central Afrikanska Republikens diktator i början på 70 talet?" var inte helt lätt att få fram det på 30 sekunder. ( Han hette Bokassa). Livlina är inihelvete svårt att vara, speciellt eftersom man kan sätta sin kompis som ska svara på pottkanten om man inte ger rätt svar.

 

Anders

Link to comment
Share on other sites

Är det "den lilla happeningen med familjen" som det står om i Nerikes Allehanda? Eller hade du tänkt ta dom till aslok?

Tror nog att familjen skulle ha lite klagomål på en sån resa, men det är klart; några gigantiska "shopping malls" i närheten kanske skulle få dom på andra tankar. När man lever med enbart kvinnor så finns det andra prioriteringar än ASL. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...