Jump to content

Sydcon.13


Megaloman

Recommended Posts

Hej!

Tänkte bara höra om det är någon som tänkte dra sig till Sydcon i år.

Kommer själv att spela wfb större delen av konventet, men det hade varit kul att se eller spela lite ASL. Starter Kit då, tror inte att jag hinner lära mig regelboken på en och en halv månad...

Men det hade varit kul att se lite ASL iaf! Och konvent är ju alltid trevliga, och sydcon i synnerhet.

Link to comment
Share on other sites

Låter utmärkt!

Det är sex wfb-matcher som ska spelas, men jag kan nog klämma in ASL där nånstans...

Western är ju nice, spelade det förra året med Tove och de andra.

Men jag tar vägen förbi westernbordet och letar efter Tobias då!

Link to comment
Share on other sites

carlsson: Jag har fortfarande några kvar som jag fick från Brain, men behöver fylla på det förrådet något. Dvs. Ja, jag kan dela ut, det hade jag redan tänkt. :)

 

Om jag skickar ett PM med min adress till dig, skickar du fler flyers då?

Link to comment
Share on other sites

Vi fick en förfrågan från SydCon-nissarna om att arrangera ASL. Jag tackade nej pga tidsbrist, men skickade det vidare. Men jag tror inte det blev nånting...

Jobbar på det forfarande.....

 

Kan antagligen hålla i lite ASLSK

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mattias: Jag har mailat dig nu.

 

Jag kommer nog inte att behöva lägga så mycket tid på mitt arrangemang som jag trodde, utan kommer att ha ganska mycket tid över för t.ex. ASL.

 

Kommer att finnas vid Westernbordet under konventet om jag inte glider runt. Jag tar med mig mitt ASLSK, det vore riktigt trevligt om vi hade kunnat hålla flera ASLSK igång samtidigt, för att synas lite!

Link to comment
Share on other sites

Får tacka Mattias för att han var vänlig nog att visa mig var skåpet ska stå när vi spelade Retaking Vierville (min första omgång ASL någonsin). Jag skyller givetvis min förlust på mina usla tärningsslag. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...