Jump to content

säljer rubbet...


karhart

Recommended Posts

Jag har insett att jag inte har någon tid att spela detta grymma spel. Så jag tänker sälja bort min lilla samling, så att någon nybörjare får chansen! Vad jag har är:

 

(ASL) Rule Book, 2nd Edition 600kr (699 kr)

Beyond Valor (ASL) 650 kr (799 kr)

Croix de Guerre 350kr (449 kr)

Partisan! 250kr (339 kr)

Pegasus Bridge 300kr (389 kr)

 

Alla är punchade. Med följer även countertrays till alla spel. Jag säljer helst allting i ett - maila mig med frågor! Skicka går bra överallt i Sverige, men då ska betalningen ske först.

 

Prisidé: 2000 kronor för allt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jag har insett att jag inte har någon tid att spela detta grymma spel. Så jag tänker sälja bort min lilla samling, så att någon nybörjare får chansen! Vad jag har är:

 

(ASL) Rule Book, 2nd Edition 600kr (699 kr)

Beyond Valor (ASL) 650 kr (799 kr)

Croix de Guerre 350kr (449 kr)

Partisan! 250kr (339 kr)

Pegasus Bridge 300kr (389 kr)

 

Alla är punchade. Med följer även countertrays till alla spel. Jag säljer helst allting i ett - maila mig med frågor! Skicka går bra överallt i Sverige, men då ska betalningen ske först.

 

Prisidé: 2000 kronor för allt.

 

Märker att det inte är så stort intresse. Är priset för dyrt? Ser också att jag glömt lägga till Yanks! i listan.

Edited by karhart
Link to comment
Share on other sites

Vilken version av Beyond Valor är det? Är Red Barricades med?

 

Jag skulle gissa att:

Priset är långt ifrån ett fynd, men OK om man verkligen vill ha grejorna. En del är svårt att få tag på sådär snabbt.

 

Att sälja allt på en gång kräver en nybörjare som är villig att storsatsa.

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Vilken version av Beyond Valor är det? Är Red Barricades med?

 

Jag skulle gissa att:

Priset är långt ifrån ett fynd, men OK om man verkligen vill ha grejorna. En del är svårt att få tag på sådär snabbt.

 

Att sälja allt på en gång kräver en nybörjare som är villig att storsatsa.

 

Janusz

 

Inte RB med i Beyond Valor. Tyvärr.

 

Och jo jag vet - men jag gjorde det ju... Inget jag ångrar, som sagt, den enda anledningen att jag säljer är ju tiden. Inte för att det är tråkigt...

 

Självklart kan jag tänka mig sälja delarna separat också, men då alla counters är sorterade i lådor (inte modul för modul) så blir det ett jäkla meck att separera dem.

Link to comment
Share on other sites

Inte RB med i Beyond Valor. Tyvärr.

 

Och jo jag vet - men jag gjorde det ju... Inget jag ångrar, som sagt, den enda anledningen att jag säljer är ju tiden. Inte för att det är tråkigt...

 

Självklart kan jag tänka mig sälja delarna separat också, men då alla counters är sorterade i lådor (inte modul för modul) så blir det ett jäkla meck att separera dem.

 

 

Min rekommendation är - behåll prylarna. 2000 sek är inga pengar i sammanhanget och det lär vara omöjligt att skaffa på sig prylarna igen för samma peng.

Om 5 år är du sugen att börja spela igen :)

Link to comment
Share on other sites

Min rekommendation är - behåll prylarna. 2000 sek är inga pengar i sammanhanget och det lär vara omöjligt att skaffa på sig prylarna igen för samma peng.

Om 5 år är du sugen att börja spela igen :)

 

Haha. Jo, jag är sugen som en belägrad HS på att spela. Men det finns inte tid (snart tvåbarnsfar) och jag har inte någon att spela med. Så dubbel otur.

Men jag får väl börja inse att jag inte kommer få sålt det, och då får jag väl slänga det på tippen.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 7 months later...

Hej!

 

Tyvärr är det enda jag har kvar starterkit 1,2 och 3 samt bonuspacket kvar. Men det kan jag också sälja.

 

/Karl

 

Hejsan

 

Ledsen att störa och väcka upp en gammal topic.

 

Har du starterkitsen eller bonus kvar??

 

En fråga från en intresserad.

 

MvH Potjemkin

 

Blippspiel für Alle.

Link to comment
Share on other sites

Hejsan

 

Ledsen att störa och väcka upp en gammal topic.

 

Har du starterkitsen eller bonus kvar??

 

En fråga från en intresserad.

 

MvH Potjemkin

 

Blippspiel für Alle.

Hallå !!

 

Startkit 3 önskas mycket gärna SNÄLLA SNÄLLA !!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...