Jump to content

Arnhem 2009


hennies

Recommended Posts

Just wanted to let you guys know that the scenariolist for the Arnhem 2009 tournament is now available on the website. Check this link http://www.xs4all.nl/~hennies

 

As Peter is currently in Dense Jungle terrain and Radio Contact to Birma is limited he asked me to inform you guys that you please note that reservation and payment of the accomodation has to be done before August 1 if you want to be sure of a bed. After August 1 we can't guarantee if there's accomodation left at the tournament location. For more information please check the website.

 

Tournament dates are September 24 - 27, 2009.

 

See you in September,

 

Hennie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Saknade även detta scenario visade det sig, någon som kan sända

mig sceanriot?

 

3) CH 167 The Warlord’s Estate - Japanese vs Chinese, Hunan Province, May 1944 (6 – 6)

 

Ps. Kindling is NA för varje scenario under turneringen (infördes 2007).

Edited by CTABKA
Link to comment
Share on other sites

Melvin, om du har möjlighet att skicka mig dom scenarion som du har, så kan jag lägga upp dom på lämplig plats på internet. Så slipper du tänka på scenariopack till Linköping och dom som är intresserade kan själva ladda ner dom.

Ok?

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Melvin, om du har möjlighet att skicka mig dom scenarion som du har, så kan jag lägga upp dom på lämplig plats på internet. Så slipper du tänka på scenariopack till Linköping och dom som är intresserade kan själva ladda ner dom.

Ok?

 

:)

Scenario packen skapas nog först i slutet av Augusti (efter lite proofing och direkta uppdateringar på vissa scenario-kort)

och eftersom fem scenario pack ändå ska kopieras upp till andra så kan jag skapa fler när jag ändå håller på.

Dessutom innehåller ett flertal scenario officiel layout (SP74, FT102, FrF13, FrF23 etc) så det är nog bäst att filer inte finns

nedladdbara någonstans oavsett dess plats och säkerhet.

 

Du ska ha ett pack antar jag, isåfall kopierar jag upp 6 st pack.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...