Jump to content

Saknade sidor i Z


pmanlig

Recommended Posts

Jag har funderat en del över en sak sedan jag började med kampanjen i Operation Watchtower. Regelsidorna som finns med är numrerade med start från Z3, och inte Z1 som man skulle kunna förvänta sig. På samma gång så vet jag att även Kakazu Ridge (som följde med Journal #2) räknades som "kapitel Z". Fanns det någon regelsida med till den? Jag vet att jag har regler med i e-regelboken från kapitel Z, men jag kan inte hitta någon regelsida hemma bland mina ASL-grejer... Kan inte minnas att jag någonsin sett regelsidan heller!

 

Någon som vet var sida Z1/Z2 finns?

Link to comment
Share on other sites

I vilken produkt finns den med? Är det en riktig regelsida?

 

Jag frågar eftersom jag letade igenom mina ASL-prylar i helgen och hittade Journal #2 + kartan till Kakazu Ridge. Jag hittade inte en separat regelsida Z1/Z2. Börjar frukta att jag på något sätt aldrig fick eller har tappat bort den sidan. :(

Link to comment
Share on other sites

Den lär ha kommit tillsammans med resten av KR sakerna, så journal 2 verkar troligt.

 

Det ser ut som en regelsida, men är alltså special rules på ena sidan, footnotes + errata/Q&A BRT+ABtF på den andra.

 

Jag har också en minikarta, svartvit, till KR, med airdrop översiktsblad på andra sidan.

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Tack. Jag har mig veterligen aldrig sett dessa sidor, men jag har resten av grejorna från Journal #2. Känns alltså som om det saknades, och då får jag väl köpa ett nytt ex av J2... :(

 

(Satan! Såg just att J2 är OOP! :( Tur att jag har reglerna elektroniskt, då!)

Edited by pmanlig
Link to comment
Share on other sites

Blä! Kollade just med en kompis som köpte J2 samtidigt, och det verkar som om vi fick från en upplaga som saknade komponenter. Vi har båda KR-kartan, men har inte spelat på den och därför inte upptäckt att vi saknade regelsidorna som hörde till. :( :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...