Jump to content

Monsterpacket


Erik

Recommended Posts

Jag har köpt Monsterpacket på ebay. När det kom fick jag en bunt papper som närmast liknar fotostatkopior. På desperationmorale säger de att det finns några olika upplagor. Antingen är scenariona tryckta på grövre papper/kartong, eller så innehåller packet Berlinscenarion. Mitt pack uppfyller inget av dessa kriterier.

 

Jag har ännu inte gett mitt omdöme om affären på ebay, och vill gärna veta ifall jag blivit blåst innan jag gör det.

Link to comment
Share on other sites

Jag har köpt Monsterpacket på ebay. När det kom fick jag en bunt papper som närmast liknar fotostatkopior. På desperationmorale säger de att det finns några olika upplagor. Antingen är scenariona tryckta på grövre papper/kartong, eller så innehåller packet Berlinscenarion. Mitt pack uppfyller inget av dessa kriterier.

 

Jag har ännu inte gett mitt omdöme om affären på ebay, och vill gärna veta ifall jag blivit blåst innan jag gör det.

 

Vilka är det som har gett ut packet? Kanske kan du komma i kontakt med dem?

Link to comment
Share on other sites

De som gett ut packet kallar sig war-oboe productions, och står listade som ett one-shot wonder på desp mor. Men det finns några namn angivna, så det är värt att kolla. Tack för tipset, och grattis till tillökningen!

 

Vilka är det som har gett ut packet? Kanske kan du komma i kontakt med dem?
Link to comment
Share on other sites

Efter tolv års efterforskning och design så har jag gjort hela Operation Barbarossa på ASL-nivå. Nån som vill speltesta? 500.000 brickor och 1.051.200 turns.

Den begränsade mängde brickor indikerar att varje grupp inte har unika brickor utan nån form av återanvändningssystem. Det förstör ju historiciteten i simulationen. Bra tänkt men jag kan knappast leva med att spela en så ohistorisk design...lycka till med att sälja det till nån annan.

Edited by Scipio
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...