Jump to content

ASL-turnering på Friendly Fire 2007


Mattias Rönnblom

Recommended Posts

En liten statusuppdatering:

 

Antalet platser på ASL-turneringen är som vanligt begränsat till 16. Det är idag 12 anmälda till turneringen, och 29 anmälda till hela konventet.

 

Arbetet med att slutföra årets scenariopack pågår, men vi kan nog inte räkna med att vara klara speciellt många veckor före turneringsstart. De som önskar se våra scenarion innan ni dyker upp på turneringen kan antingen gå med i speltestgruppen eller kontakta oss så att vi vet att ni finns. :)

 

Länken till vår hemsida är: http://www.friendlyfire.se/2007

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
OK, kartor och blippar är fixad. Behövs verkligen overlays också? Brukar inte folk ha dem som en klump?

 

Overlays, behövs också. Har aldrig sett någon tillämpa förvaringssättet "klump".

Är det motsvarigheten till "giant-ziplock" där alla brickor i systemet får plats? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Overlays, behövs också. Har aldrig sett någon tillämpa förvaringssättet "klump".

Är det motsvarigheten till "giant-ziplock" där alla brickor i systemet får plats? :lol:

Jag har alla mina overlays in några plastfickor. Så jag tar alltid med mig alla.

 

Hursomhelst så har jag sammanställt och lagt upp en lista på alla overlays som behövs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...