Jump to content

VASL Sweden Forum Championships III


ON TOP ASL

Recommended Posts

Långt att anmäla sig, vi är inte färdiga med runda 2 i championship II ännu, och tempot på detta är ganska högt (4 per år). Jag skulle KANSKE föredra 1 per år där man försöker få med fler spelare.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Hmmm

INGA anmälningar 'förutom min' till tredje omgången i VASL turneringen.

Har ni tappat suget, slöa efter ASO eller är det bara för långt kvar att anmäla sig? :unsure:

 

Jag hoppas i alla fall ett det blir en ny omgång!

 

Hejhopp

 

Jag vill vara med, men just nu är det rövmycket att göra, i kombination med förkylning och annat bös. Hinner inte tänka helt enkelt... :(

 

Håller nog med Janusz, dra ner på tempot lite. (om du inte ger mig en miljard så jag kan sluta jobba och spela ASL jämt! ;) )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bra, hot lönar sig!

Nu slipper jag kliva av tåget i insjön med basebollträet som planerat (sparar faktiskt lite pengar).

 

Eftersom folk verkar vara ganska upptagna, föreslår jag små scenarios (men det är ju upp till er) som inte är så krävande. Det går ju faktiskt helt utmärkat att spela Puma-Prowls som VASL-turneringsmatch. Nåväl, jag har inte tid att hålla en "offentlig" lottning eftersom jag åker till Lanzarote imorgon :):):) , så jag sätter mig och slår tärningar här direkt (eller rättare mina söner)!

 

Så nu är lottningen klar, någon som känner sig förfördelad får skylla på Joakim och Fredrik! B)

 

Motståndare:

Janusz vs Ola

Conny vs Janken

 

Lycka till!

Janusz, jag föreslår scenariot TIGER, TIGER (vill ha en revansch efter en försmädlig förlust), du väljer sida och vi kör med Tysk balans, OK eller?

 

Och här kommer en NINJA på begäran av Joakim! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...