Jump to content

Finska lejonet


Laakso

Recommended Posts

Mitt andra blygsamma inlägg på detta gigantiska forum. Mest för att jag lider av en obotlig dyselexi vilket gör att jag ofta stavar som en kråka. Nåja min fråga till er erfarna och väl insatta människor där ute.

 

Jag har hört rykten om en modul om finnarna. Är det någon som vet något om detta? När dyker den upp? Var kan den köpas när den väl dyker upp osv...

 

 

Laakso

 

(6+1 jag skämms! efter 3 år militär utbildning borde jag minst vara 8-1)

Link to comment
Share on other sites

Den finska modulen Hakka Päälle är på gång, men den tar nog ett bra tag innan den kommer ut. Den är i och för sig nästan helt klar, men ett par saker ligger före i tryckningen. Jag skulle gissa att den inte kommer ut förren tidigast 2008. Tyvärr.

 

Om jag vore MMP skulle den ha högsta prioritet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Den finska modulen Hakka Päälle är på gång, men den tar nog ett bra tag innan den kommer ut. Den är i och för sig nästan helt klar, men ett par saker ligger före i tryckningen. Jag skulle gissa att den inte kommer ut förren tidigast 2008. Tyvärr.

 

Om jag vore MMP skulle den ha högsta prioritet. ;)

 

 

Om jag fick rösta vore du det nu! Tuomo / jag har inte hört ngt på länge heller. ASLOK 2007 vore ett ideelt datum för releasen!! ;) Det är föresten den perfekta avkopplingen för nyblivna pappor!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...