April 8Apr 8 comment_38641 Då ser det ut som om det blir av. Är du/ni inte anmälda men vill komma med skicka ett PM till mig (trådstartaren)FAKTA;Tid: 24 Maj 2026, start 10 - ? (vi har lokalen så länge vi behöver)Plats: Vikingavägen 27A – Google Maps (LUND)Kostnad: 50kr (till lokalen)Mat: Finns Pizzeria och Ica butik i nära anslutning till lokalenASL:Scenario/Spel :* Jag kommer att para upp er (skill+slump) men ni får bestämma scenarion själva.* Den som försvarar förbereder setup innan det är dags. säkra att i har kartor och overlays med er till lokalen restenkan ni låna eller ta med själva.Grunk:* De som färdas långt tar med sig minst regler, tabeller, tärningar och något att slå tärningar i.* Vi som bor i Lund med omnejd ta med brickor etc. Allmänt:* Undvik att slå tärningar i saker som låter* Får ni förhinder eller blir flera berätta så jag kan avboka/boka bord* Ha kul!* Regelfrågor eller genomgångar av scenarion hjälper jag och säkert flera andra till med efter bästa förmåga --> Fråga och lär Blir det tid över så spelar vi fler scenarion i mån av tid och lust. Report