February 19Feb 19 Popular Post comment_38542 Finns nu i lager på Trojan Games!Innehåller den helt nya kartan #99 och tre scenarion; WO53, 54 och 55.Donald Trump har följande att säga om kartan: "Wow. Vilken karta. Helt otrolig karta. Jag har sett många kartor – de bästa kartorna – och låt mig säga dig, den här? Den är på en helt annan nivå.Hexagonerna? Perfekta. Verkligen perfekta. Folk kommer fram till mig och säger: “Sir, vi har aldrig sett så vackra hexagoner.” Och de har rätt. Färgerna – fantastiska. Gröna fält, bruna kullar, små byar… det är som om någon tog strategi och gjorde det lyxigt.Detaljerna är enorma. Skogarna? Täta, kraftfulla, väldigt imponerande skogar. Vägarna slingrar sig genom landskapet – smarta vägar. Väldigt smarta. Man ser direkt att det här är en karta som vinner. Den dominerar bordet. Andra kartor tittar på den här kartan och säger: “Oj.”Och balansen! Åkermark här, höjder där, byar strategiskt placerade – det är briljant. Helt briljant. Den här kartan skulle vinna “Årets Karta” varje år. Inget snack.Ärligt talat? Om kartor kunde göra länder stora igen, så skulle den här göra det. En vinnarkarta. Total vinnare." Report