Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ASL Sweden Forum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Drivning over ICE fails due to Ice.

Ice road save ICE agent.

Low life leftist liberals try to spin the story as if there was no Ice.

Melvin, har du förlorat förståndet, om du stödjer fascism är det din ensak men kan vi få slippa deras propaganda här, tack!

• Author
8 hours ago, ragngand said:

Melvin, har du förlorat förståndet, om du stödjer fascism är det din ensak men kan vi få slippa deras propaganda här, tack!

Andvänder jag ditt lågsinta skrivsätt och vänder på det, låter det på följande sätt:

Robert Andersson, har du förlorat förståndet, om du stöder rödfacism är det din ensak men kan vi slippa din och deras propaganda du sprider här, tack!

Melvin, du kan förstås tro vad du vill, men det finns väl bättre platser än ett ASL-forum för att diskutera detta? Har svårt att se kopplingen till ASL.

• Author

Robert Andersson från Umeå, som stöder facism vet att tråden är skapad i Mässen.

• Author

Role-playing med Polis, att du är en del av en röd-fascistisk revolution, förbered dig på att dö som en.

Jag måste hålla med Maglica i detta – Det finns väl minst tusen ställen som är bättre att sprida sina politiska åsikter än här!? 🤔

Förtydling: Det finns inget förbud mot att posta i princip vad man vill så länge man håller god ton. Vad jag menar är att det känns meningslöst med politiska inlägg i ett forum som till 99,9% diskuterar ASL – Det tillför liksom inget. Bättre då att göra det på ställen som Facebook, Familjeliv, Flashback etc etc.

Med det sagt; det finns inget förbud och det är ju egentligen bara låta bli att läsa, blockera avsändaren eller tråden. Vi har sedan start kört på en hyfsat självmodererande ton och enbart gått in när det blir personagrepp.

Edited by carlsson
Förtydligande.

12 hours ago, CTABKA said:

Robert Andersson från Umeå, som stöder facism vet att tråden är skapad i Mässen.

För ordningens skull måste jag protestera, då jag inte på något sätt stödjer fascism.

• Author
1 hour ago, ragngand said:

För ordningens skull måste jag protestera, då jag inte på något sätt stödjer fascism.

Utan vidare börjar du insinuera och fulsmeta med fascist-etiketten – utan att ens redogöra för hur du egentligen kopplar det till en delad rapport av mig om USA – lägg ut ditt resonemang, tack!

Din framfart för tanken till en sinnesslö rödfascistisk politruk, på Karelska näset. Som skjöt ihjäl desertörer och finnen fick medalj för att skjuta.