January 8Jan 8 comment_38374 Äntligen...! 🥳 Jag har nu hittat en leverantör som har Precision Dice på lager, och har beställt 64 par i varierade färger (dvs vit+färg). De borde anlända inom en månad eller två.Priserna har gått ner något från två år sen (då enligt utsago en fabrik i Mexiko brann ner), så nu kostar tärningarna 148,- styck eller ett par för 250,-. (Förutsatt att tullen inte får för sig att straffskatta dessa på något sätt.) Det är inte varje dag man kan sänka priserna! 🤗Färgerna som kommer finnas är:SvartRödGrönGulLilaBlåSaffronRosaDe flesta ses på bifogad bild.Meddela mig om du är intresserad! Report
January 8Jan 8 comment_38375 Bra, beställer 10 par:10 Vita2 Blå, 2 Röd, 2 Grön1 Saffron, 1 Gul, 1 Lila, 1 Rosa Report
January 21Jan 21 comment_38420 Gul (citrongul)Lila (ljuslila nästintill rosa)Saffron (orange färgad)Rosa (laxrosa)kul med nya färger, gul har funnits förut den var lite guld-gul, den nya är citrongul, rosa har funnits förut men kallas på listan för lila, den nya är bestämt mer laxrosa. Saffron kan även kallas orange. Report
January 21Jan 21 Author comment_38421 Håller med om färgnamnen, men det är leverantörens färger jag har angett.Tittar du på Saffron utan den gula bredvid, är det definitivt en mörk-gul. men bredvid den gula blir den mer orange. Den nya gula är riktigt läcker, väldigt "klar-gul"! 😀 Report
February 2Feb 2 comment_38476 16 olika färger:Gul, Guld, Orange, Laxrosa, Rosa, Körsbär, Ljusröd, röd,Ljusgrön, Grön, Ljusblå, Blå, Mörkblå, Mörklila, Svart, Vit. Report
February 2Feb 2 Author comment_38478 Även de vita är "Vit" respektive "Äggskalsvit", eller vad man nu vill kalla dem. ;) Report
February 2Feb 2 comment_38481 Mitt Titan spel har fått ärva 20 gamla Precision Dice. Serpenten hugger med flest tärningar, 18 st.. Report
February 3Feb 3 comment_38489 Sten från Storumans fors, indikerar vems tur det är. Bra om man gör ett spelupphåll eller om man är många spelare. Badade i forsen varje dag efter jobbet på Högfjällshotellet som kock, fann denna ytterst ovanliga sten på 3-4 meters djup, inlandsisen har 'kavlat' ut den. Edited February 3Feb 3 by CTABKA Report