Posted August 7Aug 7 comment_38139 Hej vilken årsmodell, (version) måste man upp i, för att få den nya, större designen på sina counters (nästan alla jag har härstammar från 80-talet, börjar bli dags att byta upp sig) Report
August 8Aug 8 comment_38140 Beror på vilken modul vi talar om. Är det t.ex. Beyond Valor är det 3rd Edition som gäller.... Report
August 8Aug 8 comment_38141 Köper du från en återförsäljare vi båda känner så får du den senaste versionen... Report
August 8Aug 8 Author comment_38142 Ok …. ja jag funderar på att byta ut mina 80-talare …. Men det blir en aning kostsamt Yanks har den gamla storleken på trycket på brickorna …?? @carlsson : har du BV på hyllan …?? red factories också …??? Report
August 8Aug 8 Author comment_38144 Tänkte, att yanks, kom väl lite tidigare än 2018 ? Jag trodde det större trycket kom 2018 eller när kom det större trycket ..? Jag har ”valor of the guards” det trycket, är ganska mycket tydligare än innan, men storleken är nog den gamla … Men det kom väl redan 2007 typ Edited August 8Aug 8 by Jerry Report
August 9Aug 9 comment_38145 Yanks, 2nd Edition har det större trycket. Köper du en nu så det dessutom troligt att det är 2021 års re-print du får... Report