CTABKA Posted February 23 Report Posted February 23 (edited) Hej, talade med försäljare förut. Gummiklister förbjudet att tillverkas. Finns nu bara för försäljning till lager är slut. Rensade hela hyllan för 1200kr. Edited February 23 by CTABKA
Klas Malmström Posted February 23 Report Posted February 23 Om du kan avvara en så köper jag gärna en.... 1
CTABKA Posted February 23 Author Report Posted February 23 2 hours ago, Klas Malmström said: Då "bokar" jag gärna en av dom... Noterat och undanlagt. 1
Klas Malmström Posted February 24 Report Posted February 24 20 hours ago, CTABKA said: Noterat och undanlagt. Tackar och bockar....
carlsson Posted February 25 Report Posted February 25 Jag tar gärna en för leverans i Rimforsa! Tack! 1
andersb80 Posted February 25 Report Posted February 25 Lite nyfiken, vad har ni detta lim till? 🙂 Vad är det speciella?
Klas Malmström Posted February 25 Report Posted February 25 3 hours ago, andersb80 said: Lite nyfiken, vad har ni detta lim till? 🙂 Vad är det speciella? Temporärt fästa overlays på kartan..... 1
carlsson Posted February 26 Report Posted February 26 Det är också det enda klistret som inte lämnar nån form av spår på kartorna.
Recommended Posts