Popular Post Maglica Posted January 16 Popular Post Report Posted January 16 En bild från ett gammalt (typ 90-tal) ASL-event i Göteborg. Vem känner ni igen? /Robert 2 1 2
Peyre Posted January 17 Report Posted January 17 sex, kanske sju. Men vad fan har ni känt varandra sådär länge. Det trodde jag inte. 1
Maglica Posted January 17 Author Report Posted January 17 Övre raden: Nils-Gunnar, jag, ?, Klas, Lars, Ola, ?, Martin Undre raden: Bernt, ?, Mattias, Ole, ?
Klas Malmström Posted January 17 Report Posted January 17 27 minutes ago, Maglica said: Övre raden: Nils-Gunnar, jag, Per Andersson, Klas, Lars, Ola, ?, Martin Undre raden: Bernt, ?, Mattias, Ole, ? Han som var med oss på första Grenadier (och på den ökända båtresan).... 1
carlsson Posted January 17 Report Posted January 17 Det där måste varit på Ylva, säkert året innan jag var med. Kul! Synd att inte alla spelar längre. 45 minutes ago, Klas Malmström said: (och på den ökända båtresan).... Det går inte att säga A utan att säga B, så berätta mer!
Klas Malmström Posted January 17 Report Posted January 17 2 hours ago, carlsson said: Det där måste varit på Ylva, säkert året innan jag var med. Tror detta är ett av ASL Rally som Nils-Gunnar arrangerade....
Bergwall Posted January 19 Report Posted January 19 Ylva låg nära Stampen då va? Odingatan? Shiiit va länge sen. Minns inte att Martin var där också. Kan ha varit vår första spelning där Robert? 1
Klas Malmström Posted January 19 Report Posted January 19 1 hour ago, Bergwall said: Ylva låg nära Stampen då va? Odingatan? Stämmer....
carlsson Posted January 20 Report Posted January 20 Jag och en kille som heter Stefan Land var där 1998. Det var första gången jag träffade Ole Bøe, och han hade med sig en norsk kompis men jag minns inte vem (minns däremot att jag hade norska i huvudet en vecka efter helgen i fråga). Kan varit första gången jag träffade flera av er andra, eller om det var i Linköping något år innan. Minns inte riktigt. Om detta är samma event som på Roberts foto så stack jag och Stefan innan ni tog fotot, men jag vill minnas att det var fler ASL-träffar där. Bifogar några hyfsat suddiga foton från eventet i fråga... 2
Maglica Posted January 21 Author Report Posted January 21 Skulle tro att bilderna ovan är från Linköping. Datumstämpeln indikerar ett senare event.
carlsson Posted January 21 Report Posted January 21 4 hours ago, Maglica said: Skulle tro att bilderna ovan är från Linköping. Datumstämpeln indikerar ett senare event. Du kan ha rätt. Minns dock inte att Thomas var med där (sista bilden), men mitt minne har vissa fragment vad gäller denna tid… 🤪
Recommended Posts