Jump to content

Vad spelas just nu?


Commissar Piotr

Recommended Posts

Hej Grabbar

 

Titeln säger allt, själv spelar jag följande just nu:

WCW 10 Stand and Die

A 063 Action at Balberkamp

ASL 089 Rescue Attempt

TAC 32 Counterstroke at Connage

ASL 077 Le Herisson

ASL 082 For Honor Alone

HG 04 Cohort and the Phalanx

TAC 53 Pyrrhic Victory

DASL 03 Storming the Factory

DASL B The Kiwis Attack

ASL 103 A Day by the Shore

OB 04 Motoring to Mogilev

SP 131 Pocket Panzers

MP 02 Curtain Kall

DASL A 02 Last Act in Lorraine

EP 54 Devils in the Graveyard

G 37 Forth Bridge

J 089 Himmler's House

TT 06 Fruit and Nuts

 

De jag gillar bäst själv av de här scenariona är Pyrrhic Victory, Pocket Panzers, Forth Bridge och Himmler's House. Skulle gärna sätta igång lite diskussioner om något av dessa scenarion om det är någon som är intresserad?

Link to comment
Share on other sites

Det var en diger lista! Jag antar att 90% av dessa är VASL? :D

 

Hur som helst, själv spelar jag

Red Barricades

U10 via VASL

 

I övrigt försöker jag klämma in ett scenarion varje tisdag också, men det hinns inte alltid med...

 

Längtar till efter hösten då vi drar igång tre parallella RB-kampanjer nere på Armagedon! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Grabbar

 

U10 ser intressant ut men verkar vara lite obalanserat i tyskarnas fördel, jag antar att det var därför som ni beslöt att använda balans till förmån för amerikanen?

 

Hur långt har ni kommit, finns det några andra som spelat det här scenariot? Vad tyckte ni i så fall, är det värt att spela?

 

Om ni inte misstycker så kanske man skulle kunna få lite bilder från matchen tillsammans med kommntarer här så att man ser hur det utvecklar sig? Det är din match för VASL-turneringen?

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :angry:

Lars, detta ska du få äta upp. :D

 

Jadu, enda sättet att ta reda på det är att vara med i nästa VASL forum turnering! (VASLFC#2) så kanske vi möts. Du har ju revansch att fordra sen ASLUG scenariot nång gång på 90-talet, eller var det du som vann? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Just nu är det förstås AOO, ASL 111 Balkan sideshow. Har hunnit till turn 3 så läget är ovisst även om jag har stor tilltro till min plan. Klart originellt med simmande hästar, lite vågat :) men vad gör man inte för en "omfattning höger".

Link to comment
Share on other sites

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :angry:

Lars, detta ska du få äta upp. :D

Sorry, kunde inte låta bli... :D

 

Jadu, enda sättet att ta reda på det är att vara med i nästa VASL forum turnering! (VASLFC#2) så kanske vi möts. Du har ju revansch att fordra sen ASLUG scenariot nång gång på 90-talet, eller var det du som vann? :unsure:
Snabb listkoll visar att du piskade mig 1996. Men du kanske slog tärningarna bättre då! :rolleyes: Ok, ok, ska ta en paus nu.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...