Jump to content

Tidsplanering Turnering


ON TOP ASL

ASL Dalarna II  

10 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej !

Jag hade ursprungligen tänkt att arrangera en ASL happening 18-20 Augusti, men detta kolliderar nästan med Friendly Fire, bara 1 vecka emellan. Så därför sätter jag upp en poll! Om du kunde tänka dig att ta dig till Dalarna/Rättvik för lite ASL (vi hade väldigt trevligt förra året) vilken datum skulle passa dig bäst?

 

4-6 Augusti (kanske för tidigt, en del har fortsatt semester?)

18-20 Augusti (Kanske för tätt inpå Friendly fire?)

8-10 September (Tyvärr slut på fina vädret/sommarsäsongen i dalarna, spelar kanske ingen roll?)

 

8-10 september passar ju utomordentligt bra in som datum för de som vill delta i många ASL-turneringar i höst, Friendly Fire, ASL Dalarna, Arnheim med 2 veckors mellanrum. :o

 

Förra årets datum 11-13 Augusti, hade ju varit perfekt, men jag är förhindrad att arrangera då.

 

gör er röst hörd, även om ni inte binder er att komma på turneringen kan ni ju ge det bästa alternativ datumet för er möjliga deltagelse!

Naturligtvis kan ni ju ge synpunkter i denna tråden också!

Edited by ON TOP ASL
Link to comment
Share on other sites

Visst är det trevligt och kunna sitta och dricka öl och prata ASL utomhus. Det är dock något jag kan göra i Skövde och skulle nog inte besvära mig att åka till Dalarna på ASL-turnering för den sakens skull, särskilt om det var så att det var precis i anslutning till FF också.

 

Däremot så tycker jag att man brukar få en ordentlig turneringsabstinens mellan september och februari... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...