Jump to content

Beyond Valor...


Klas Malmström

Recommended Posts

Från ASLML:

 

Guys:

 

Please, please stop calling and e-mailing the office to find out if

your AOO has shipped. The office is inundated with such right now, and

we just started shipping today.

 

If you haven't seen a charge or recieved something by, say, March 5

(since we have like 2200 orders to send and can only send a max of

around 100 a day) then you can start to worry.

 

Cool? Cool. Thanks.

 

Keith

MMP

Link to comment
Share on other sites

Jag väntar fortfarande på att MMP skall få tummarna loss och skicka iväg spelen, eller sitter Andreas och dräglar över alla lådorna och har glömt skicka dem vidare? ;)

 

Japp, jag ligger gärna ute med 30-40.000,- så det känns bättre som jag håller dom för mig själv! :lol:

 

Dom kommer nog innan jul, gissar jag!

Link to comment
Share on other sites

Är det där något som kommer med ta slut blixtsnabbt och sen gå ut ur print som allt annat verkar göra

Link to comment
Share on other sites

Det är svårt att veta, nu när starterkit har skapat ett större sug efter BVv3, det har gått ett par år sedan v2, samt att nya v3 är mer komplett och självgående än v1 och v2. Om priset på de nya kartorna hamnar i närheten av 50pix är det nästan värt att köpa v3 i stället för att köpa kartorna separat, man får ju nya fina scenarios samt brickor på köpet.

 

Så kanske tar det slut. Om tryckkostaden ligger på 300,- för MMP så skulle ett lager på 2000 ex vara 600 000 kronor uppbundna.

Mytryckningar bör dock gå ganska snabbt, då de inte tror att något mer ska ändras i fortsättningen.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Det är svårt att veta, nu när starterkit har skapat ett större sug efter BVv3, det har gått ett par år sedan v2, samt att nya v3 är mer komplett och självgående än v1 och v2. Om priset på de nya kartorna hamnar i närheten av 50pix är det nästan värt att köpa v3 i stället för att köpa kartorna separat, man får ju nya fina scenarios samt brickor på köpet.

 

Så kanske tar det slut. Om tryckkostaden ligger på 300,- för MMP så skulle ett lager på 2000 ex vara 600 000 kronor uppbundna.

Mytryckningar bör dock gå ganska snabbt, då de inte tror att något mer ska ändras i fortsättningen.

Janusz

 

 

Låter alldeles utmärkt. Då kan jag vänta med att köpa det. Har lite ont om pengar..eh...min fru har förbjudit mig att köpa mer just nu. Köpte starterkit 1 och 2. =) Klas har ju dragit ner mig i ASL träsket. Hur skoj som helst.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det enda jag vet är att det åtminstone har skickats från USA nu. Tyvärr vet jag enligt erfarenhet att det tar tid innan det dyker in, dels pga själva frakttiden, dels pga att tullen alltid jävlas med oss...!

Inom två månader ska det vara här i alla fall!

Link to comment
Share on other sites

Inom två månader ska det vara här i alla fall!

Hmm, tråkigt att det ska ta sån tid, det uppmuntrar ju tyvärr inte till köp genom Trojan Games!

Men men, själv har jag ingen brådska så jag väntar med saktmod - och supporteerar den enda ASL-butiken i Sverige :D (jag har väl beställt en modul av dig tror jag?).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...