Jump to content

Photo

Stockholm ASL Tournament 2018, 11-13 Maj

Långbroparken Stora Mans Väg 11C

• Please log in to reply
57 replies to this topic

#51 qvarre

qvarre

7-0

• Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 15 May 2018 - 07:57 AM

Jag håller med föregående talare. I vanlig ordning mycket bra anordnat och trevliga deltagare.

#52 carlsson

carlsson

Hero!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,110 posts

Posted 16 May 2018 - 07:47 AM

Hej!
Jag kommer med på det här.
Mina motståndare får ha överseende med mina (minst sagt) bristande regelkunskaper.
Löser vi dem så tror jag dock att jag är oslagbar. smile.png

Ses fredag!

Väl mött.
Vänligen
Martin

Martin,

Det lät på dig när vi pratade som att du hade kul och trevligt!

Nästa svenska turnering är Friendly Fire i Linköping i September: http://www.krigsspel...hp?topic=4446.0

Och efter det har vi Supporting Fire i Borås i November: http://www.supportingfire.com

Välkommen till hobbyn! :)

#53 Fiedler

Fiedler

7-0

• Members
  • PipPipPip
  • 99 posts
  • Interests:ASL!

Posted 22 May 2018 - 03:28 PM

På tal om höstens turneringar är det nån som vet om förra årets succe på Rimforsa kommer att upprepas?

#54 carlsson

carlsson

Hero!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,110 posts

Posted 23 May 2018 - 08:50 AM

På tal om höstens turneringar är det nån som vet om förra årets succe på Rimforsa kommer att upprepas?

Yes sir!

http://www.krigsspel...hp?topic=4446.0

#55 CTABKA

CTABKA

9-1

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,051 posts

Posted 31 May 2018 - 08:21 PM

Stockholm ASL Tournament 2018, 11th-13th May (46 scenarios played).

Winner – Mattias Rönnblom.

Round 1 , “FrF23", ELEPHANTS UNLEASHED, German Victory, Patrik Hyvärinen, Martin Björkhem, Russian.

Round 1 , “FrF23", ELEPHANTS UNLEASHED, Russian Victory, Johan Sahlin, Asad Rustum, German.

Round 1 , “FrF23", ELEPHANTS UNLEASHED, Russian Victory, Lars-Robert Gregorson, Daniel Qvarfordt, German.

Round 1 , “FrF23", ELEPHANTS UNLEASHED, Russian Victory, Melvin Falk, Ola Nygårds, German.

Round 1 , “FrF23", ELEPHANTS UNLEASHED, Russian Victory, Andreas Carlsson, Svante Sandblom, German.

Round 1 , “FrF95", BLOOD RED SNOW, German Victory, Patrik Manlig, Magnus Rimvall, Russian.

Round 1 , “FrF95", BLOOD RED SNOW, German Victory, Christoffer Peyre, Pär Worbis, Russian.

Round 1 , “FrF95", BLOOD RED SNOW, Russian Victory, Mattias Rönnblom, Anders Olsson, German. 

Round 2 , “FrF99", BOY SOLDIERS, German Victory, Mattias Rönnblom, Johan Sahlin, Russian.

Round 2 , “FrF99", BOY SOLDIERS, German Victory, Anders Olsson, Asad Rustum, Russian.

Round 2 , “FrF99", BOY SOLDIERS, German Victory, Svante Sandblom, Tim Magnusson, Russian.

Round 2 , “FrF99", BOY SOLDIERS, Russian Victory, Melvin Falk, Patrik Hyvärinen, German.

Round 2 , “FrF99", BOY SOLDIERS, Russian Victory, Pär Worbis, Magnus Rimvall, German. 

Round 2 , “FrF88", PANZER SHIELD, German Victory, Patrik Manlig, Lars-Robert Gregorson, Russian.

Round 2 , “FrF88", PANZER SHIELD, German Victory, Christoffer Peyre, Andreas Carlsson, Russian.

Round 2 , “FrF88", PANZER SHIELD, Russian Victory, Ola Nygårds, Daniel Qvarfordt, German.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, German Victory, Asad Rustum, Magnus Rimvall, Russian.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, German Victory, Daniel Qvarfordt, Martin Björkhem, Russian.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, German Victory, Johan Sahlin, Lars-Robert Gregorson, Russian.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, Russian Victory, Andreas Carlsson, Anders Olsson, German.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, Russian Victory, Patrik Manlig, Christoffer Peyre, German.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, Russian Victory, Patrik Hyvärinen, Svante sandblom, German.

Round 3 , “ATF2", ONE EYE TO THE WEST, Russian Victory, Ola Nygårds, Pär Worbis, German. 

Round 3 , “FrF97", WRECKING THE RENTALS, Russian Victory, Mattias Rönnblom, Melvin Falk, German.

Round 4 , “FrF98", AMERIKANSKAYA SUKA, German Victory, Johan Sahlin, Patrik Hyvärinen, Russian.

Round 4 , “FrF98", AMERIKANSKAYA SUKA, German Victory, Mattias Rönnblom, Patrik Manlig, Russian.

Round 4 , “BoF12", FORGING SPETSNAZ, Japanese Victory, Melvin Falk, Andreas Carlsson, Russian.

Round 4 , “J157", RAGE AGAINST THE MACHINE, German Victory, Pär Worbis, Asad Rustum, Russian.

Round 4 , “J157", RAGE AGAINST THE MACHINE, German Victory, Svante Sandblom, Anders Olsson, Russian.

Round 4 , “J157", RAGE AGAINST THE MACHINE, German Victory, Christoffer Peyre, Ola Nygårds, Russian.

Round 4 , “J157", RAGE AGAINST THE MACHINE, German Victory, Lars-Robert Gregorson, Martin Björkhem Russian.

Round 4 , “J157", RAGE AGAINST THE MACHINE, German Victory, Magnus Rimvall, Daniel Qvarfordt, Russian.

Round 5 , “FrF94", DEATH FROM ABOVE, German Victory, Melvin Falk, Patrik Manlig, Russian.

Round 5 , “FrF94", DEATH FROM ABOVE, German Victory, Magnus Rimvall, Anders Olsson, Russian.

Round 5 , “ON1", AT THE VERY BEGINNING, Victory, Christoffer Peyre, Mattias Rönnblom, [best of three].

Round 5 , “ON1", AT THE VERY BEGINNING, Victory, Andreas Carlsson, Daniel Qvarfordt, [best of three].

Round 5 , “ON1", AT THE VERY BEGINNING, Victory, Svante Sandblom, Asad Rustum, [best of three].

Round 5 , “ON1", AT THE VERY BEGINNING, Victory, Ola Nygårds, Lars-Robert Gregorson, [best of three].

Round 5 , “ON1", AT THE VERY BEGINNING, Victory, Martin Björkhem, Pär Worbis [best of three].

Edited by CTABKA, 01 June 2018 - 08:17 PM.

#56 ago

ago

8-1

• Members
  • PipPipPipPip
  • 213 posts

Posted 01 June 2018 - 08:32 AM

Kul att jag spelade två Rage against the machine samtidigt, inte undra på att jag förlorade.

#57 CTABKA

CTABKA

9-1

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,051 posts

Posted 01 June 2018 - 08:18 PM

Kul att jag spelade två Rage against the machine samtidigt, inte undra på att jag förlorade.

Fixat :)

Edited by CTABKA, 01 June 2018 - 08:19 PM.

#58 CTABKA

CTABKA

9-1

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,051 posts

Posted Yesterday, 05:24 PM

Hej, om du vill ha 4 st Lend-Lease Amerikanskaya Suka AFVs olivgröna med brunfärgad ram, så säg till när vi ses, har några att dela ut.

Attached Thumbnails

• 20180624_182614.jpg

Edited by CTABKA, Yesterday, 05:27 PM.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users