Jump to content

Photo

Chat-ruta

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 ON TOP ASL

ON TOP ASL

10-2

• Admins
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,320 posts

Posted 16 December 2004 - 01:32 PM

Hej Carlsson!

Vad man kunde önska att julklappsgubben kom med till forumet vore ju en CHAT-box överst på forumet. Där inloggade medlemmar kunde skriva rakt ut i etern. Ungefär som VASL chat.
Går ju lite fortare och vore lite mer direkt/roligare, som ett komplement till det vanliga forumet. :)

Ho Ho, finns det några snälla nördar på forumet?????? :D

#2 carlsson

carlsson

Hero!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,278 posts

Posted 16 December 2004 - 03:17 PM

Det går att beställa till Chat-funktion till IPB (som vi kör på) men det kostar pengar och kräver att man har en köpt version av IPB. Troligen kommer jag ändå köpa det nån gång, men inte just nu...

*florp*

#3 ON TOP ASL

ON TOP ASL

10-2

• Admins
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,320 posts

Posted 16 December 2004 - 04:11 PM

OK! God Jul. :)

#4 Janusz

Janusz

10-2

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,430 posts
  • Interests:Mig når du på 0708-890953

Posted 17 December 2004 - 10:01 AM

*florp* ???

Jag och Espen, min kompis från Bergen, hade ett uttryck som var *klonk*. Det är ljudet av en tanklucka som stängs, dvs går BU. Men också om man går och gömmer sig mentalt eller socialt, som när man sagt något som var lite ofint eller opassande.

Janusz

#5 carlsson

carlsson

Hero!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,278 posts

Posted 17 December 2004 - 10:41 AM

Florp, Tjopp, Fläpp, etc etc...

Bra ord som inte betyder så mycket egentligen... Passande att använda beroende på humör och status på Armies of Oblivion, ungefär...

:D

*Fluff*

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users