Jump to content


Photo

sewer movement


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Jerry

Jerry

    9-2

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 857 posts
  • Gender:Male
  • Location:Asarum (Karlshamn)

Posted 27 November 2017 - 08:50 PM

Hej

Sitter här o läser.....

om man har , säg , tre squads i samma hex o vill gå till samma kloakruta så måste dessa gå tillsammans ?

Man kan altså inte flytta dessa en o en till samma hex o dra fördel av att man fått in en vänlig enhet i samma kloakhex ??



#2 carlsson

carlsson

    Hero!

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,006 posts
  • Gender:Male

Posted 28 November 2017 - 08:38 PM

Det är korrekt uppfattat. 

Men är inte stacking limit i kloak bara två squads, eller minns jag fel?



#3 Jerry

Jerry

    9-2

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 857 posts
  • Gender:Male
  • Location:Asarum (Karlshamn)

Posted 29 November 2017 - 11:20 AM

tackar.... har inte kollat stackingen ph34r.png






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users