Jump to content

Orginal tärningar från Beyond Valor köpes (Alla färgerna)


Stenbäck

Recommended Posts

Hej!

 

Är det någon som har en komplett uppsättning orginaltärningar

från Beyond Valor att sälja? Vill gärna ha alla färger

och i bra skick.

 

Hör av dig om du har överex av tärningarna.

 

// Danne

Visst jag har 2st, 300 kr, alternativ så slår du en DR med dessa tärningar och multiplar resultatet med 40 så betalar du summan mellan 80 kr till 480 kr.

Link to comment
Share on other sites

Visst jag har 2st, 300 kr, alternativ så slår du en DR med dessa tärningar och multiplar resultatet med 40 så betalar du summan mellan 80 kr till 480 kr.

 

Spännande förslag. Nästan så jag måste anta det :-)

Men för tydlighetens skull så pratar vi väl multipel 20

(Det var väl 4 tärningar original?) eller har jag missat nåt?

 

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Jag tackar för erbjudandet, men jag har nu fått tag på en komplett uppsättning.

 

// Danne

Har 14 st tärningar av detta fabrikat i olika färger , kan ej välja ut vilka som kom i squad leader

men det spelar ingen roll eftersom de kom från samma tillverkare. Spelar helst med precision tärningar sedan

15 år tillbaka och av dessa har jag drygt 30 st. Har du en mörkare blå med svarta prickar?

Link to comment
Share on other sites

Har 14 st tärningar av detta fabrikat i olika färger , kan ej välja ut vilka som kom i squad leader

men det spelar ingen roll eftersom de kom från samma tillverkare. Spelar helst med precision tärningar sedan

15 år tillbaka och av dessa har jag drygt 30 st. Har du en mörkare blå med svarta prickar?

 

Hej!

 

Ja, tärningarna jag fick tag på var vit, röd, gul, blå. Den blå hade svarta prickar.

 

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Ja, tärningarna jag fick tag på var vit, röd, gul, blå. Den blå hade svarta prickar.

 

// Danne

Då har du fått orginalen från BV 1st ed. Spelar fortfarande med dom, fungerar alldeles utmärkt. Använder alltid vit-röd, men ibland får den röda hamna i avbytarbåset.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...