Hoppas sommaren är till belåtenhet i alla fall! Även om det inte blir så mycket spelande så är ju vädergudarna med oss åtminstone!
Page 1 of 1
Lugnt och stilla....
Posted 06 July 2010 - 06:38 PM
Åjo, lite ASL blir det iallafall. Spelade Singling i söndags, där amerikanarna körde fast mot ett resolut tyskt försvar. Sedan fick jag min Blood Reef Tarawa Gamer's Guide idag, efter lite drygt fyra års väntan. Den ser matnyttig ut, och skulle det inte vara dags att Stockholms turneringen körde ett PTO tema igen, Melvin hade inte bestämt sig senast och jag lägger nu min röst på japaner, japaner, japaner.
Posted 06 July 2010 - 09:29 PM
Posted 07 July 2010 - 12:17 PM
Jodå, det händer en del på grundnivå i alla fall. Jag börjar med att konstatera med att detta blir min första post på forumet och att jag förhoppningsvis kommer att börja spamma på med massa underliga kommentarer och utrop i framtiden också. Med det sagt så kan jag bara säga att jag i lugn och ro punshar mina nya brickor samtidigt som jag letar efter gamla foton från respektive tank och artilleripjäs för att skapa en referens, det känns episkt och ingjuter en stor vördnad inför de personer som faktiskt en gång i tiden styrde dessa bestar oavsett vilket öde de gick till mötes. Utöver det så pluggar jag regler och försöker beställa "Protector sheets" från staterna.
På den nivån är det.
Vel väl!
// Wigertz
På den nivån är det.
Vel väl!
// Wigertz
Posted 07 July 2010 - 01:49 PM
Posted 10 July 2010 - 04:24 AM
Posted 15 July 2010 - 12:13 AM
Page 1 of 1

Sign In
Register