Jump to content

Till salu...


ruts

Recommended Posts

Jag hade tänkt sälja min ASL-samling.

 

Det blir lättast om jag kan sälja modul 1-12+regelboken i klump, för jag har satt in regler och sådant från de olika modulerna i regelpärmen.

Alla reglerna är inplastade och i mycket fint skick, och modulerna är knappt använda, de flesta är opunchade.

Jag skickar med en regelbok med gamla regler också, 1st ed och sånt jag uppdaterat när nya regler kommit ut.

 

Det blir ju ett rent diaboliskt tungt paket att skicka, så om det finns någon i Göteborg som är intresserad vore det perfekt.

 

Vad gäller priset vill jag ha 6 000:- för allt.

 

Den som köper core modulerna får första tjing på alla historiska moduler, historiska studier, de luxe-moduler, asl solitaire, asl magasin, starter kits och annat smått och gott.

 

Vet ni någon som ska börja spela så är det här ett gyllene tillfälle att få allt man behöver på ett bräde.

 

Link to comment
Share on other sites

Är ju nu såklart inte intresserad av hela paketet tyvärr :/. Men om du skulle kunna tänka dig att skeppa iväg Armies of Oblivion, Hollow legions (2nd ed?) och Yanks separat finns intresse. Jag bor i GBG och kan hämta upp modulerna på plats.

 

Möjligt att jag även kan tänka mig någon/några historiska moduler beroende på pris.

 

/Magnus

Link to comment
Share on other sites

Hollow legions är 2nd ed, ja. Men kan jag inte sälja allt på en gång, så säljer jag det nog inte alls. Vi får se hur det går.

 

För övrigt är det For King and Country jag har, och inte West of Alamein.

Edited by ruts
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Förlåt om jag spammar tråden men när orten Karlstad nämns så måste jag hoppa in. Jag letar atälltid efter FtF motståndare och bor i K-D. Skickar ett PM.

 

Edit: Märkligt, Såg att någon från Karlstad svarat men denne raderade antagligen sitt svar.

Edited by B-E Karlsson
Link to comment
Share on other sites

Tjena tomas....

Du vet väl att varje onsdag kväll kör vi "RED BARRICADES" I Asarum.... ett stenkast från Kristianstad smile.png tågen går ju ganska bra (dock lite tidigt, 22:35, mot dina hemtrakter) o du blir hämtad o lämnad på stationen om du vill.

Edited by Jerry
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vafalls? Det är inte så långväga, och jag är definitivt bilburen.

 

Nu är jag dock fortfarande rätt långt ifrån att kunna delta, men man kan ju alltid börja med att titta!

:)

 

Det hade varit spännande.

Link to comment
Share on other sites

Det är bara till att dyka upp vi har en bromöllabo också som spelar men dock inte asl o lite sporadiskt , kunde ju varit läge för samåkning annars.

Blir det inställda speldagar står det på hemsidan :

Link to comment
Share on other sites

Konstigt med att inte kunna pasta in länken till vår hemsida....

 

Nåväl , tomas ,som sagt ,det är bara till att köra till Asarum, Onsdagar kl. 18:00 , sen kör vi på till framåt midnatt.

 

Du lär dig massor , det är vilda regeldiskussioner varje gång biggrin.pngbiggrin.pngbiggrin.png

Link to comment
Share on other sites

Det var skumt som tusan. Det gick att skriva in den, däremot. :)

 

Jag håller på att lära mig... via Skype och VASL... Peter, som vann något världsmästerskap för sisådär 12 år sen eller så...

 

Men jo, om några veckor är jag redo att dyka in. :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...