Jump to content

Special Ops #5 - Intresse?


carlsson

Recommended Posts

Det visar sig att karta #68 följer med i Special Ops #5, en tidning som MMP ger ut.

 

Trojan Games ska ta in ett gäng såna nu, och min fråga är förstås om det är någon mer som vill passa på att beställa?

Vi säljer dem för 280,-.

 

Tidningen i fråga: http://www.multimanpublishing.com/tabid/58/CategoryID/3/ProductID/281/Default.aspx

 

Meddela mig omgående om du vill vara med, beställning går i veckan.

Link to comment
Share on other sites

$18.50 med porto kostar en karta direkt från MMP - under förutsättning att tullen håller fingrarna borta. mellow.png

 

Men så har ju portot från USA varit horribelt en längre tid nu.wacko.png

 

Jupp. Jag kan berätta att 15 ex av Yanks kostar4.800,- i frakt.

 

Inte så billigt. unsure.png

Link to comment
Share on other sites

Horribelt

 

är det någon som vet anledningen till den höga fraktkostnaden??

Inte säkert, men under hösten så gick världens 4:e??? största container freightline i konkurs, du har säkert läst om det i tidningen eftersom det pratades om att affären skulle inte få in sina julgrejor. Sånt bruka justera priset på frakt rakt genom.

 

// Tysken

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inte säkert, men under hösten så gick världens 4:e??? största container freightline i konkurs, du har säkert läst om det i tidningen eftersom det pratades om att affären skulle inte få in sina julgrejor. Sånt bruka justera priset på frakt rakt genom.

 

// Tysken

 

Det lär påverka men de här löjliga priserna har hållit i sig ganska länge om jag inte minns fel.

 

Kommer i håg när jag köpte vinyler från staterna runt år 2000. Då kostade det inte så jäkla mycket men eftersom man tog billigast möjliga så tog det ju väldigt länge i stället.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...