Jump to content

Kalender (ASL Forum)


ON TOP ASL

Recommended Posts

Tooltip? Alla aktuella?

 

???

 

:blink:

 

Hur som helst så tycker jag inte att det gör något att det blir många Oslo-aktiviteter. Snart kommer även Armagedon-dagarna med på kalendern, och ju fler ASL-aktiviteter dess bättre...!? Men jag vet inte, ska man bara ha med stora turneringar?

Link to comment
Share on other sites

Det är bra att visa alla öppna turneringar/spelträffar tycker jag.

 

Men det ser lite grötigt ut med så många "Oslo...". Kan man kanske i.st.f. att visa de närmaste 365 dagarna visa den närmaste månaden eller så? Sen är det ju bara att gå till kalendern om man vill ha längre perspektiv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Andreas,

jag har lite problem med kalendern. Jag har lagt in ASO, men lyckas inte få systemet att första att eventet slutar den 26:e, det vill liksom inte fastna. Dessutom så dyker eventet inte upp i listningen på "startsidan".

 

 

Alla andra,

skicka info om planerade ASL-event i denna tråd så skall jag se till att dessa dyker upp i kalendern. Jag tänker bla på:

 

* Stockholmsturneringen

* Friendly Fire

* Boråsträffar

* Göteborgsträffar

* Olas Dalaträff (VikarCon?)

* Uppsala?

 

Hälsningar,

Robert

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas inte ni betalat in pengar i förskott till den "Michael" som sände ut inbjudan. Det var tidernas lättaste blåsning, ju!

 

Lite bara på saker på nätet, som hemsidor

 

;o)

Janusz

Link to comment
Share on other sites

VA!!!!!!!!!!!!!!!?

 

Släng ut Janusz, han kan ju inte få vara kvar i forumet efter det här! (Varför finns det inga arga smileys?)

 

:lol: Well, jag fick scenario-listan på mail från Michael, men det är ju besynnerligt att de inte uppdaterat hemsidan ännu. Förra året testspelades väl redan ASO scenarios under julen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Det har kommit några uppdateringar sen sist, kommer lägga in dom när som helst och hoppas att problem som dessa löser sig i och med det!

 

Andreas,

jag noterar att ASO dyker upp på förstasidan nu, men inte GothCon. Kan du vara vänlig och kolla upp varför så skall jag se till att lägga upp övriga event senare. Skillnaden verkar vara att du lagt upp den ena och jag den andra, men det kan finnas mer.

 

Mvh Robert

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...