Jump to content

Sökes Spelare/Spelförening Göteborg


Pte.Ralle

Recommended Posts

Hej!

Har nyligen flyttat till Göteborg och ASL-abstinensen börjar bli lite för mycket så är nu på jakt efter någon att spela med eller hitta en spelförening som spelar liknande taktiska spel.
Har inte spelat regelbundet på ca 8 år men vill gärna komma in i det igen. Jag är 26 år, har varit med på några turneringar i mina yngre dagar och har helt okej koll på reglerna men är ringrostig då jag inte spelat på ett tag.

Mottager gärna alla sorters tips på föreningar och dylikt!

Vänliga hälsningar,
Rasmus Johansson

Link to comment
Share on other sites

Det finns ju några Göteborgare som är aktiva, men om inte annat så är du välkommen till Borås, vi spelar kampanj varannan torsdag och scenarion varannan torsdag. Vidare har vi ASL-dag en helg i månaden och nästa dag är den 8 April (http://aslsweden.com/asl-dagar_i_boras.html).

 

smile.png

 

Andreas,

 

Jag kommer att befinna mig i Göteborg en hel del framöver. Vilka torsdagar, udda eller jämna veckor, spelar ni scenarion?

 

 

/asad

Link to comment
Share on other sites

 

Andreas,

 

Jag kommer att befinna mig i Göteborg en hel del framöver. Vilka torsdagar, udda eller jämna veckor, spelar ni scenarion?

 

 

/asad

 

Kanonkul om du kunde komma över!

Vi spelar scenarion ojämna veckor, som den här, du – och övriga förstås – är hjärtligt välkommen.

Link to comment
Share on other sites

RB är bäst... här nere luktar lite budapest efter denna RB ..... möjligen möjligen.... men det finns ju lite midre kampanjer också PB ABTF .... får väl se vad det blir ,"tyvärr" har jag bundit fast mig vid WIF under hösten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...