Jump to content

köpes Red Barricades map 1st edition


CTABKA

Recommended Posts

Hej,

Söker version av Red Barricades kartan som var den första från

Avalon Hill, betalar 600 kr för den om den är i hyfsat skick

(porto och skyddande kuvert som RB kartan läggs i står du som säljare för, bör gå på 30-40 kr).

 

Om det är den från MMP så är jag ej intresserad, se Turn Record Chart,

den från MMP har hexlinjerna som är dragna rakt över rutorna 1-8, plus att den är mörkare.

 

Spelar för tillfället två kampanjer samtidigt och gillar den första versionen bättre än den andra

utav estetiska skäl , spelbarheten är det ingen skillnad på. Så om du har båda versionerna kan du tänka

över om du vill sälja den ena (dvs den första versionen).

 

Hälsningar

Melvin Falk

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Söker version av Red Barricades kartan som var den första från

Avalon Hill, betalar 600 kr för den om den är i hyfsat skick

(porto och skyddande kuvert som RB kartan läggs i står du som säljare för, bör gå på 30-40 kr).

 

Om det är den från MMP så är jag ej intresserad, se Turn Record Chart,

den från MMP har hexlinjerna som är dragna rakt över rutorna 1-8, plus att den är mörkare.

 

Spelar för tillfället två kampanjer samtidigt och gillar den första versionen bättre än den andra

utav estetiska skäl , spelbarheten är det ingen skillnad på. Så om du har båda versionerna kan du tänka

över om du vill sälja den ena (dvs den första versionen).

 

Hälsningar

Melvin Falk

 

Vad är det här för lyxproblem? Har knappt tid att sitta på en stol i fem minuter innan en unge gapar om både det ena eller andra. Skulle sälja min själ till djävulen om jag bara fick spela igenom ett popcorn-scenario:-)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vad är det här för lyxproblem? Har knappt tid att sitta på en stol i fem minuter innan en unge gapar om både det ena eller andra. Skulle sälja min själ till djävulen om jag bara fick spela igenom ett popcorn-scenario:-)

Du får ditt lystmäte på annandag jul, vad sägs om ON1 At The Very Beginning bättre popcorn finns nog ej om man bortser från Puma Prowls.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...