Jump to content

För pengar?


DreadTom

Recommended Posts

Jag undrar om andra som diggar spel som ASL är lika ointresserade av spel om pengar som jag...

 

T.ex. ser jag inte tjusningen i satsa pengar i black jack, stryktips, V75, bingolotto eller något liknande. Jag tycker mycket om att både se sport och sporta lite själv, eller spela poker någon gång. Men varför blanda in pengar? :huh:

 

Är jag ensam om denna åkomma?

Link to comment
Share on other sites

Jag är nog lite tvärtom.

 

Spelar gärna spel med pengainsats (Lite black Jack på krogen odyl) eller allra helst en stilla poker med grabbarna.

 

Köper även triss etc i hopp om det stora pengaregnet.

 

btw

Spelade på hundar en gång och satte in oss ordentligt, läste listor för att hitta den "säkra" vinnaren... fick tre rätt....

 

Nästa gång slog vi tärning om vilka hundar vi skulle satsa på fick 6 rätt....

Link to comment
Share on other sites

Är inte heller så mkt för pengaspel. Det blir en rad Stryk ngn gng per år, men det är väl allt. Kanske är en funktion av att man tänker sannolikhet efter mkt tärningsspelande? Vi vet ju alla hur svårt det är att slå 1,1. På andra sidan vet vi ju också hur lätt det är att slå 6,6 :).

 

Hälsningar

 

Jimmy Engren

Växjö

Link to comment
Share on other sites

Jag är ju hockey-nörd (Frölunda!) så det händer att jag sätter någon tjuga på Oddset. Sedan köper jag lotter när jag går på matcher också, men det är mer för att stödja klubben, vinner jag är det en trevlig bonus. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...