Jump to content

krigsspel.se


Jerry

Recommended Posts

Jag har försökt regga mig i snart ett halvår utan framgång. Försökt få tag på flera Admins angående aktivering av konto, men det har varit lönlöst. Märkligt!

Jag har samma upplevelse, mitt konto blev inaktivt för något år sedan och sedan dess har det varit omöjligt att få kontakt med någon admin eller liknande. Jag har dock upplevelsen att krigsspel.se är en klubb för inbördes beundran så de kanske inte vill ha någon utifrån som stör deras lilla värld.

Link to comment
Share on other sites

 

Hm, det beror på när uppdateringen ägde rum?

Från Admin på krigsspel.se (20 August 2013, 15:56):

"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen."

Link to comment
Share on other sites

Från Admin på krigsspel.se (20 August 2013, 15:56):

"För tillfället kan man inte bli medlem på forumet då vi fortfarande får in många spamanvändare. Vi håller på att installera lite bättre skydd mot detta och när det är uppe sätter vi igång möjligheten igen."

 

Ok, tack för hjälpen med att få besked! Tycker dock att det borde framgått ganska tydligt för Adminsen via mina skickade mail att jag inte är en bot. Då är det bara att bida sin tid helt enkelt. Är framförallt Köp/Sälj-sektionen jag vill åt så egentligen är det ingen brådska.

Edited by Magnusnod
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...