Jump to content

Trojan Games har nu Schwerpunkt


carlsson

Recommended Posts

Äntligen har vi fått in Schwerpunk volume 1-9!

 

Trojan har även fått sitt butikssytem uppdaterat med fler framtida möjligheter. Återkommande kunder måste tyvärr skapa nya konton, men ordrar som du har fått bekräftelse på kommer att fullföljas. Man behöver alltså inte beställa grejerna igen!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Äntligen har vi fått in Schwerpunk volume 1-9!

 

Trojan har även fått sitt butikssytem uppdaterat med fler framtida möjligheter. Återkommande kunder måste tyvärr skapa nya konton, men ordrar som du har fått bekräftelse på kommer att fullföljas. Man behöver alltså inte beställa grejerna igen!

 

:)

Antar att det uppdateras med butiken då man inte kan komma in i den just nu...

 

När beräknas den vara uppe igen?

Link to comment
Share on other sites

Brain, butiken var nog lite upp o ner just när du kollade, men jag får inga problem för tillfället. Fungerar det inte för dig?

nope fortfarande inte....

 

Får:

Not Found

The requested URL /<http://www.kicknick.net/hem/webshop/trojangames/shell.php>www.kicknick.net/hem/webshop/trojangames/shell.php was not found on this server.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Apache/1.3.27 Server at www.trojangames.se Port 80

 

som felmeddelande :(

Link to comment
Share on other sites

Märkligt. Är det nån mer det inte fungerar för? Denna adressen är det:

 

http://www.kicknick.net/hem/webshop/trojangames/shell.php

 

:unsure:

 

Edit: Jo, nu ser jag vad det är. Din sida är antagligen cachead från ett av mina experiment. Du har ett "/" framför adressen, vilket jag råkade mångla in i koden. Se till att reloada sidan utan att använda dig av datorns cache (håller nere SHIFT eller ALT när du reloadar Trojansidan)

Link to comment
Share on other sites

Edit: Jo, nu ser jag vad det är. Din sida är antagligen cachead från ett av mina experiment. Du har ett "/" framför adressen, vilket jag råkade mångla in i koden. Se till att reloada sidan utan att använda dig av datorns cache (håller nere SHIFT eller ALT när du reloadar Trojansidan)

 

Jodå nu funkar butiken...

 

Är bara lite bilder som inte visas för mig...

och då menar jag inte produktbilderna där det står "bild saknas" utan en ikon.

 

Troligtvis ikonen du skall klicka på för att lägga till i kundvagnen samt loggan i högra hörnet....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...