Jump to content

A00 Box Lid


Klas Malmström

Recommended Posts

Nu förstår jag varför det tagit 15 år!

Måste ju ha datorgrafik för att fixa dom där skuggorna på boxen! :lol:

 

Skämt åsido, jag som bara har ETO moduler, kommer AoO innehålla supplement till German counters? ex (rare vehicles).

Det var någon debatt där jag tror Paul Kenny var lite frustrerad över att det var mycket i den originala utgåvan/planen som blivit utelämnat!

 

Alltså kommer AoO innehålla några German AFV's/Vehicles.

Link to comment
Share on other sites

Vågar man tolka denna boxframsida att AOO är nära att bli utgiven???  :o

Njaaa

 

Så här svarade Keith Dalton på en liknande fråga på Warfare HQ

 

"It means we're closer. By how much I don't know, and since I got burned predicting this thing would go to press by summer, I'm not saying a word until it goes to the printers."

Link to comment
Share on other sites

Skämt åsido, jag som bara har ETO moduler, kommer AoO innehålla supplement till German counters? ex (rare vehicles).

 

Det var för någr år sedan snack om att armoured trains, rare vehicles, captured vahicles skulle vara med.

Men eftersom de inte gör någon reklam alls för sådana brickor eller regler på hemsidan så kan man nog utgå från att det inte ingår.

 

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Skämt åsido, jag som bara har ETO moduler, kommer AoO innehålla supplement till German counters? ex (rare vehicles).

 

Det var för någr år sedan snack om att armoured trains, rare vehicles, captured vahicles skulle vara med.

Men eftersom de inte gör någon reklam alls för sådana brickor eller regler på hemsidan så kan man nog utgå från att det inte ingår.

 

Janusz

Om jag minns korrekt så var Armored Trains tänkt att vara med, men ströks.

 

Vad gäller fordon så hade väl inte Axis Minor så fastligt många så alla deras är kanske klassade som "Rare" :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...