Jump to content

Försök till RB AAR


AndreasI

Recommended Posts

Jag kan iofs bara tala för mig själv men jag hade nog också missat det i den situationen. Det är inte var dag vi kör RB och jag personligen är ännu inte en särskilt van spelare så det är nog rätt mycket som glöms på banan både här och där.

 

Lätt hänt, det finns ju en och annan regel att tänka på... ;)

 

Samtidigt, så kan det vara bättre att stå kvar och slåss än dra sig ur! Inget är rätt eller fel.

 

 

Men som sagt, hoppas det kommer mer!!

Link to comment
Share on other sites

Målet är ju att det ska komma en efter varje session, vi kör ju varannan vecka och kör då en dag färdigt så långt vi hinner.

 

Om någon har några tips på hur man lätt strukturerar upp viktiga händelser så är alla tips välkomna. Blev lite hafsigt och huvudsakligen när det var lite lugnare på den egna fronten.

Link to comment
Share on other sites

Alltid kul att läsa AAR:er. Komplettera gärna bilderna med lite streck och pilar m.h.a. något enkelt ritprogram, det gör det enklare att följa med i texten.

 

Har ni lust får ni gärna provköra RB Reinforcement Group Purchase generator,

http://forum.aslsweden.com//index.php?showtopic=1947, saknar feedback.

Link to comment
Share on other sites

vi kan ha gjort lite missar vad det gäller fångar för vi är inga experter än ;)

 

annars testar vi med reglerna ifrån "stavka archives" med tillägget att tanks kan komma tillbaka efter en withdrawl på en 6:a följande dagar.

Link to comment
Share on other sites

Boobytraps aktiveras bara på PTC.

Finfin AAR.

Jag har gjort en väggkalender som man kan fylla i allt eftersom dagarna spelas. Den innehåller alla datumbaserade regler för CGIII, men är inte i fas med Melvins regler.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...