Jump to content

Med/Motspelare sökes i Malmö/Skurup


sfclinken

Recommended Posts

Hej,

 

Jag söker motspelare för att kunna spela "live". Jag bor i Skurup och chanserna att det skulle finnas fler spelare här är väl ganska små. Däremot arbetar jag i Malmö så det skulle också kunna fungera.

 

Jag är nybörjare och fortfarande "green". Jag har spelat igenom de flesta BV scenariorna med en bekant som tyvärr flyttat till Sthlm men vill som sagt gärna spela mer och lära mig mer. Äger BV, Yanks, Para och CdG.

 

GMY Peter

Edited by sfclinken
Link to comment
Share on other sites

Nej då, du är inte så ensam i trakterna. :) Jag bor i Norra Grönby, strax norr om Anderslöv och är en gammal ASL-räv. Tyvärr har jag inte möjlighet att spela något den närmsta tiden men jag bistår gärna med råd. Det finns en del skåningar på forumet så spelmöjligheter dyker säkert upp.

 

Jörgen

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jag heter Harald och bor i Veberöd och så har vi ju Hopper, som håller till i Lund. Just nu spelar han och jag A Bridge too Far, men jag är alltid ute efter att lira. Själv har jag samlat på mig en de flesta core modulerna, utom den gäckande CoB och FKaC. Historiska har jag bara PB och VoTG.

 

Uppe i Klippan håller visst Tom Påhlsson et al till. De är ett helt gäng. Jag har aldrig spelat med dem, men skulle gärna vilja. Just för tillfället begränsas mina möjligheter av mycket små barn :)

 

Hör av dig!

 

Harald Schwanborg, Lund

Link to comment
Share on other sites

Okej då finns det ju ASL spelare i närheten. Har själv med en hög med barn men skulel gärna spela något parti när det finns möjlighet. Som jag skrev är jag mest självlärd så det hade varit kul att spela med någon som verkligen kan det.

 

Säg till så kanske vi kan hitta ett tillfälle.

 

//Peter

Link to comment
Share on other sites