Jump to content

Combat Pack


Martin Svärd

Recommended Posts

Det är hemligt.

 

 

 

 

 

:)

 

 

 

I alla fall;

- Du får själv välja om du vill ha båda produkterna levererade samtidigt, eller om du vill dela upp leveranserna.

- Om du delar upp det betalar du hela priset plus frakt när regelboken kommer. När sedan BV kommer betalar du bara frakt för den.

Link to comment
Share on other sites

I alla fall;

- Du får själv välja om du vill ha båda produkterna levererade samtidigt, eller om du vill dela upp leveranserna.

- Om du delar upp det betalar du hela priset plus frakt när regelboken kommer. När sedan BV kommer betalar du bara frakt för den.

Så vi skall hoppas att BV kommer innan regelboken och att regelboken dröjer ytterligare några år för då betalar vi bara frakt för den.... (tills Rule book kommer)

 

(får vara tydligar hur du formulerar dig, Andreas. Titta på ASL-reglerna så har du ett utmärkt exempel hur man skall (eller inte skall ;) )göra.

Edited by Brain
Link to comment
Share on other sites

får vara tydligar hur du formulerar dig, Andreas. Titta på ASL-reglerna så har du ett utmärkt exempel hur man skall (eller inte skall ;) göra.

Håller jag med om. Jag har på senare år börjat få problem att läsa texter som inte innehåller "Exception:..." eller "[EXC:...]".

Link to comment
Share on other sites

får vara tydligar hur du formulerar dig, Andreas. Titta på ASL-reglerna så har du ett utmärkt exempel hur man skall (eller inte skall ;) )göra.

Så var det formulerat innan, men eftersom regelboken helt säkert kommer före BV har jag valt att formulera mig som jag gjort.

 

 

[EXC: :rolleyes: ]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...