Jump to content

Hårt paket i A5-format


Fk Ståhl

Recommended Posts

Hej,

 

Snart finns 10 spiralryggade regelböcker i A5-format till avsalu. Innehållet är A, B, C, D, E och G-kapitlen (ej öken). Varje kapitel har en egen flik för att det ska gå lätt att slå fram det. Pärmarna är laminerade och ser ut som version 2 (fast i mindre storlek, förstås).

Priset blir sannolikt strax under 500 kr, tyvärr något högre än jag räknat med tidigare (att köra ut 2 500 färgkopior är inte helt gratis på jobbet heller ...).

Gör intresseanmälan till mig på mejl så sätter jag upp er på väntelista. Leverans förhoppningsvis före nyår, kanske av rödklädd herre med skägg.

Frågor besvaras också på mejl, men först efter helgen.

 

Matts

Link to comment
Share on other sites

Hej,

 

Snart finns 10 spiralryggade regelböcker i A5-format till avsalu. Innehållet är A, B, C, D, E och G-kapitlen (ej öken). Varje kapitel har en egen flik för att det ska gå lätt att slå fram det. Pärmarna är laminerade och ser ut som version 2 (fast i mindre storlek, förstås).

Priset blir sannolikt strax under 500 kr, tyvärr något högre än jag räknat med tidigare (att köra ut 2 500 färgkopior är inte helt gratis på jobbet heller ...).

Gör intresseanmälan till mig på mejl så sätter jag upp er på väntelista. Leverans förhoppningsvis före nyår, kanske av rödklädd herre med skägg.

Frågor besvaras också på mejl, men först efter helgen.

 

Matts

Jag har redan fått ett ex. mycket snygg och väl värd pengarna, perfekt på resan eller att läsa i sängen.

 

Anders

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Morsning,

 

Nu börjar mitt lilla lager på att sina. De som anmält intresse har fått mejl från mig, men därefter är det obönhörligen slut.

Finns det mer intresse kan jag tänka mig att trycka upp ett gäng till under våren eller sommaren, men eftersom boken görs till självkostnadspris är det är inget jag vill göra på vinst och förlust.

Hör av er i så fall!

 

Matts

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...