Jump to content

Counter Trays, köpes


Olsson

Recommended Posts

Har länge klarat mig med de Counter trays som köpts på den tiden då Avalon Hill producerade SL/ASL.

Men i och med AOO är gränsen definitivt nådd. Behöver därför utöka antalet.

Undrar därför om någon sitter på enstaka exemplar av "gamla" counter trays (tunn plast, svarta eller genomskinliga och som är avpassade för spel-boxarnas storlek), och är villig att sälja dessa. Alternativt kan ge tips om var man skall leta.

Betalar 25 kr/st+ frakt (måste vara hela, men behöver inte vara rena ifrån ev. ettiketter).

Link to comment
Share on other sites

Har länge klarat mig med de Counter trays som köpts på den tiden då Avalon Hill producerade SL/ASL.

Men i och med AOO är gränsen definitivt nådd. Behöver därför utöka antalet.

Undrar därför om någon sitter på enstaka exemplar av "gamla" counter trays (tunn plast, svarta eller genomskinliga och som är avpassade för spel-boxarnas storlek), och är villig att sälja dessa. Alternativt kan ge tips om var man skall leta.

Betalar 25 kr/st+ frakt (måste vara hela, men behöver inte vara rena ifrån ev. ettiketter).

 

Jag kan ha ett antal (vet ej exakt hur många jag har, någonstans mellan 1-10) stycken som jag inte längre använder.

 

Jag minns att jag använde gem för att "låsa" locken på en del, så på är antagligen själva snäpplås anordningen trasig.

 

Jag kan kolla upp detta i helgen som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom du kan tänka dig och betala 25 kr + frakt så varför inte köpa nya:

 

Tack för tipset, vet dock inte om måtten är avpassade för ASL-boxarna, får kolla det.

 

Om du skall till GothCon så kan jag ta med dom dit så kan du titta på dom.

 

Kommer inte till Gothcon. Säger du att lådorna är av Avalon Hill typ och passar i boxarna så litar jag på dig. Vet du hur många du hade ?

Link to comment
Share on other sites

Tack för tipset, vet dock inte om måtten är avpassade för ASL-boxarna, får kolla det.

Kommer inte till Gothcon. Säger du att lådorna är av Avalon Hill typ och passar i boxarna så litar jag på dig. Vet du hur många du hade ?

 

Inte exakt, men jag tror det är c:a 5 stycken. Jag kan kolla upp det till helgen.

Jag tror dock som jag nämnde ovan att "snäpp-låsen" kan vara trasiga på några av dom.

 

Men eftersom jag inte använder dom ändå så kan du få dom.

Link to comment
Share on other sites

Men eftersom jag inte använder dom ändå så kan du få dom.
:)

Tackar och bugar ödmjukast. Frakt ,emballage och ditt besvär vill jag dock naturligtvis stå för (upprundat till något jämt och bra).

Skulle kunna tänka mig att ifall man travar ihop dem så går de in i ett madrasserat kuvert, modell större. Vad gäller snäpp-låsen, så är det inget problem. Mitt ASL reser endast vid flytt.

E-postar dig min adress. Tack igen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...