Jump to content

ASL prylar till salu...


Stefan Norberg

Recommended Posts

Varför säljer du allt när du nu käper ASLRBv3?

 

Skulle du kunna ge lite prisindikationer? Svårt att veta om du vill ha 50pix för annuals eller 300 :)

Janusz

Link to comment
Share on other sites

FRÅGA TILL FORUM MODERATOR (eller annan som vet): går det att editera ett tidigare inlägg? Helst skulle jag vilja uppdatera min första lista allteftersom prylarna hittar nya ägare.

 

Hej Stefan! Man har två dagar eller nåt sånt på sig att uppdatera.

 

Jag ska se om jag kan ta bort det åt dig.

Link to comment
Share on other sites

Vilken edition är det på ASL Solitarie och i så fall vad vill du ha för den?

Jag har 1:st ed. och är på jakt efter den 2:a ed.

 

Eftersom jag inte kan ta bort posten, så jag missade att det stod 1st ed. så går det när man läser något upphetsande :o

Edited by Alien
Link to comment
Share on other sites

Code of Bushido, Gung Ho och Blood Reef: Tarawa har hittat fram till en nöjd köpare... Andra moduler är just nu på väg med posten eller på väg att hämtas upp hos mig.

 

Jag vill poängtera att allt är i "toppen skick" ...

 

kvar finns:

- Beyod Valor (1st ed.) + ASLRB(1st ed.), 400 SEK

- Paratrooper, 150 SEK

- Partisan, 150 SEK

- Kampfgruppe Pieper I, 700 SEK

- Pegasus Bridge, 200 SEK

- ASL Solitaire (1st ed.), 200 SEK

- ASL annual 91, 100 SEK

- ASL annual 92, 100 SEK

- ASL annual 93a, 100 SEK

- ASL annual 95, 200 SEK

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på våra diskussioner om japaner nere i Göteborg, så undrar man om det blev du Daniel som fick köpa Code of Bushido? Eller valde du att vänta på 2nd edition?

 

Jag lyckades komma över både Code of Bushido, Gung Ho samt BR:T :)

 

Det tråkiga är dock att jag totalt brände min "ASL-budget" så tyvärr blir det inget SAT i år men eventuellt någon turnering senare på året.

 

// Daniel

Link to comment
Share on other sites

Jag lyckades komma över både Code of Bushido, Gung Ho samt BR:T

 

Det tråkiga är dock att jag totalt brände min "ASL-budget" så tyvärr blir det inget SAT i år men eventuellt någon turnering senare på året.

 

Kul att du lyckades få tag i japanerna till slut! Jag hade ingen baktanke med att du eventuellt skulle åka till SAT eller inte, utan undrade bara, eftersom vi snackade om det i Göteborg. :)

Link to comment
Share on other sites

Kul att du lyckades få tag i japanerna till slut! Jag hade ingen baktanke med att du eventuellt skulle åka till SAT eller inte, utan undrade bara, eftersom vi snackade om det i Göteborg. :)

 

Jo det är mycket trevligt och PTO är så jä*la kul... Men du ska vet aatt det känns lite tråkigt att inte ta sig till SAT, men det kommer fler år! :)

 

Kan lova en sak, om det blir ett konvent i Borås i år så ska jag anordna någon form av ASL-spel. Om det blir turnering, eller spel av vanliga scenarios eller oma man sätter upp kampanjer vet jag inte men nåt med ASL blir det i alla fall!

 

Ursäkta Stefan att jag har kapat din tråd lite! :(

 

// Daniel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...